Продажі Alibaba на розпродажах в День холостяків перевищили $56 млрд
День холостяків з 2009 року став найбільшою подією в сфері інтернет-торгівлі в світі

Китайський інтернет-гігант Alibaba повідомив, що обсяг замовлень на його онлайн-платформах в період розпродажів, приурочений до Дня холостяків, до ранку середи досяг позначки в $56,3 млрд і продовжує зростати, передає Reuters.
Продажі понад 340 компаній, включаючи Apple Inc, L'Oreal SA і Huawei Technologies, перевищили 100 млн юанів, а 13 фірм – подолали показник в 1 млрд юанів.
В цьому році у розпродажі беруть участь понад 2 млн товарів – це вдвічі більше, ніж роком раніше.
День холостяків вперше пройшов у 2009 році і відтоді став найбільшою подією в сфері інтернет-торгівлі в світі: продажі в цей день перевищують продажі в «Чорну п'ятницю» і «кіберпонеділок» у США. Це «свято» відзначається 11 листопада і отримало свою назву через чотири одиниці в цій даті.
Цього року розпродажі почалися раніше, ніж звичайно, вже 1 листопада, і Alibaba розкриває загальний показник за всі 11 днів. У минулому році валова виручка всіх продавців майданчиків Alibaba склала рекордні $38,4 млрд.
Сильні продажі в День холостяків можуть стати обнадійливою новиною у важкий для компанії період. Минулого тижня Alibaba Group Holding втратила приблизно 10% ринкової капіталізації після скасування лістингу фінтех-підрозділу Ant Group.
Нагадаємо, скасування IPO китайської Ant може знизити вартість компанії на $140 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].