Alibaba та JD встановили новий рекорд продажів у $115 млрд в День одинака
Мега-розпродаж цього року тривав з 1 по 12 листопада

Китайські гіганти е-комерції Alibaba і JD.com під час шопінгу в межах Дня одинака виручили близько $115 млрд від продажу на своїх платформах, встановивши нові рекорди.
Як повідомляє CNBC, рекордна кількість продажів припадала на саме свято 11 листопада і на наступний день, оскільки мега-розподаж продовжують ще на 24 години. Цього року в Китаї промоакції проводилися з 1 листопада до опівночі 12 листопада.
Alibaba заявила, що її загальна валова вартість товарів (GMV) за 11-денний період, цифра, яка показує загальну вартість замовлень на торгових платформах Alibaba, склала 498,2 млрд юанів, або $74,1 млрд. Ця цифра майже вдвічі перевищила торішній результат.
Тим часом, обсяг транзакцій JD.com за той же період склав 271,5 млрд юанів ($40,97 млрд), що перевищує показник у 204,4 млрд юанів, зафіксованих в 2019 році.
Цьогоріч День одинака проходив на тлі того, що економіка Китаю продовжує демонструвати ознаки відновлення. Однак не варто забувати, що цей період був затьмарений обвалом цін на акції Alibaba і JD.com, який відбувся після того, як китайські регулюючі органи опублікували проект правил, які вперше визначають, що є антиконкурентною поведінкою. Інвестори побоюються, що техногіганти КНР можуть потрапити під жорсткі правила, які можуть завдати шкоди їхньому бізнесу.
Акції Alibaba, що котируються в Гонконзі, виросли в четвер приблизно на 3%, в той час як акції JD.com виросли більш ніж на 7%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].