Попит на онлайн-ігри протягом пандемії вивів Tencent на прибуток у 89%
Honor of Kings в січні-жовтні фіксувала рекордні 100 млн активних користувачів щодня

Китайський інтернет-гігант Tencent Holdings істотно збільшив чистий прибуток і виручку в третьому кварталі завдяки зростанню попиту на онлайн-ігри, а також скороченню витрат. Обидва показники перевершили очікування ринку, передає Інтерфакс.
Чистий прибуток компанії в звітний період виріс у річному вимірі на 89%, до $5,81 млрд.
Операційний прибуток піднявся на 70% – до $6,45 млрд. Загальний обсяг вільних грошових коштів становив на кінець кварталу $39 млрд.
Квартальна виручка виросла на 29% в річному вираженні і досягла $18,4 млрд. У сегменті онлайн-ігор, який є найбільшим в бізнесі компанії, стрибок доходів склав 45%.
Одна з найбільш відомих ігор компанії Honor of Kings в січні-жовтні зафіксувала рекордні 100 млн активних користувачів щодня.
Хоча ситуація в економіці Китаю нормалізується, Tencent вказує на тривалий негативний вплив пандемії COVID-19 на її «хмарний» бізнес, оскільки досі зберігаються затримки з розгортанням проектів і підписанням нових контрактів. Попит на рекламу також залишається слабким з боку клієнтів у таких галузях, як транспорт і туризм.
Кількість активних користувачів сервісу миттєвого обміну повідомленнями QQ на кінець третього кварталу склала 617,4 млн осіб, скоротившись за рік на 5,5%. Сукупна кількість користувачів Weixin і WeChat (аналог Twitter) зросла на 5,4% – до 1 млрд 212,8 млн осіб.
Котирування акцій Tencent збільшилися на 4,7% за підсумками торгів у Гонконгу в четвер. З початку поточного року капіталізація компанії злетіла на 53,6%, в той час як фондовий індекс Hang Seng знизився на 7,2% за цей період.
Як повідомлялося, інвестори відмовляються від вкладень у китайські технологічні компанії через санкції США.