Ericsson прогнозує, що ринок споживачів 5G-послуг до 2030 року сягне $31 трлн
При цьому понад половина витрат припадатиме на послуги з ефектом доповненої реальності

Обсяг ринку споживчих послуг на базі мереж п’ятого покоління (5G) може сягнути $31 трлн до 2030 року. Про це йдеться у дослідження «Harnessing the 5G Consumer Potential», опублікованому дослідницьким підрозділом ConsumerLab компанії Ericsson. За даними дослідження, 5G-послуги можуть принести операторам $3,7 трлн, причому дохід може бути більшим у разі появи супутніх послуг.
Згідно з дослідженням, завдяки активному просуванню різноманітних сценаріїв використання технологій 5G та пакетним пропозиціям оператори можуть заробити $131 млрд на одних тільки цифрових послугах до 2030 року. 40% цієї суми – це витрати абонентів на 5G-послуги з використанням відео, технологій доповненої та віртуальної реальності (AR і VR), а також ігри.
Понад половина витрат користувачів до 2030 року припадатиме на послуги з ефектом доповненої реальності, серед них ігри, шопінг та освітні програми.
У межах дослідженнях спеціалісти оцінили вплив пандемії COVID-19 на ринок 5G. На початку 2019 року середній користувач готовий був збільшити витрати на 20 % заради 5G-послуг, проте за рік цей показник скоротився до 10%. Однак кожен третій із числа перших користувачів технологій 5G все ще згодний збільшити свої витрати на 20 %. Такий рівень витрат може допомогти відновленню економіки після пандемії.
«Компанія Ericsson сьогодні вперше опублікувала прогноз доходу від використання технологій 5G. Очевидно, що в найближче десятиліття технології 5G відкриють операторам величезні можливості на ринку споживчих послуг. Оскільки процес уже розпочався, оператори, які швидко проявлять ініціативу й переглянуть свої пропозиції для абонентів, виграють найбільше», – вважає голова ConsumerLab і Ericsson Research Джасміт Сінгх Сеті.
Крім того, у звіті розповідається про те, як оператори можуть отримувати дохід від технологій 5G за рахунок периферійних розрахунків і слайсингу мережі. Це можна зробити шляхом розвитку цифрових сервісів, таких як хмарний геймінг і додатки на базі технологій доповненої реальності, а також супутні послуги для власників автомобілів і послуги у сфері безпеки.
У травні 2019 року Ericsson ConsumerLab був опублікований звіт з оцінкою інтересу до понад 30 сценаріїв використання 5G-технологій і бажання споживачів за них платити. Нове дослідження «Harnessing the 5G Consumer Potential» побудоване на даних із цього звіту, а також оціночних даних, що стосуються бізнесу операторів і всієї екосистеми ІКТ.
Нагадаємо, ще одна країна відмовилась від послуг китайських компаній Huawei та ZTE у розгортанні 5G.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].