Захворіло у світі
Чорна діра у галактиці виявилася ближчою до Землі, ніж вважалося

Планета рухається до неї зі швидкістю 227 кілометрів на секунду

Чорна діра у галактиці виявилася ближчою до Землі, ніж вважалося
Фото: NASA's Goddard Space Flight Center

Науковці виявили, що надмасивна чорна діра Стрілець А (Sagittarius A), яка знаходиться в центрі нашої галактики – Чумацький шлях, виявилася на дві тисячі світлових років ближчою до Землі, ніж вважалося. Про це повідомляє Cnet.

Протягом 15 років японський проєкт VERA збирав дані з телескопів, розташованих по всій Японії, й об'єднував їх з інформацією, отриманою іншими засобами. Завдяки цьому вдалося створити детальнішу мапу Чумацького Шляху.

Визначивши положення та швидкість приблизно 99 точок в нашій галактиці, дослідники проєкту VERA дійшли висновку, що надмасивна чорна діра у центрі Чумацького Шляху знаходиться на відстані 25 800 світлових років від Землі. Тобто, на дві тисячі світлових років ближче, ніж вважалося.

Більш того, Земля рухається до чорної діри швидше, ніж вважали вчені. Вважалося, що наша планета обертається навколо центру галактики зі швидкістю 220 кілометрів на секунду. Але виявилося, що ця швидкість складає 227 кілометрів на секунду.

Як повідомлялося раніше, на орбіту виведено перший супутник зі штучним інтелектом, який сам аналізуватиме зображення.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті