З 16 січня сфера обслуговування повинна перейти винятково на українську мову
Обслуговувати іншою мовою можна буде лише на прохання клієнта

З 16 січня 2021 сфера обслуговування повинна користуватися українською мовою, обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде тільки на його прохання. Про це повідомив уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь на своїй сторінці у фейсбуці.
«З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська! Відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги державною мовою. У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою», – написав Кремінь.
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою необхідно звертатися до мовного омбудсмена, наголосив Кремінь.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].