Попит на авокадо виріс до рекордного рівня на тлі інтересу до здорового харчування
Тепер це продукт не тільки міленіалів, а й зумерів

Споживання авокадо в Європі та США виросло до рекордного рівня після короткочасного падіння на початку кризи, викликаної пандемією, розповів Bloomberg глава торгової групи World Avocado Organization Хав'єр Екіуа, пише Forbes.
За прогнозами, цього року споживання авокадо в Європі зросте на 12% до рекордних 670 000 тонн, в той час як попит в США виросте на 7%, розповів Екіуа.
«Споживання зашкалює. Люди хочуть їсти здорову їжу. Новою розкішшю після пандемії стане здорове харчування », – зазначив він. За його словами, мова йде «не тільки про мілленіалів», а й про їхніх дітей, які тепер також споживають авокадо.
«Покоління Z теж хоче здорову їжу. Ми побачимо подальше вибухове споживання в наступні шість-вісім років», – заявив він.
Обсяг міжнародного імпорту авокадо в останні 10 років зростав швидше за все порівняно з іншими популярними фруктами, відзначає Bloomberg з посиланням на старшого аналітика Rabobank International Девіда Магану.
З 2010 до 2018 року світове виробництво авокадо зросло з 2,87 млн до 6,4 млн тонн, а посівна площа збільшилася майже втричі, вказує Bloomberg з посиланням на дані ООН, які не враховують Чилі – великого постачальника авокадо. Зростання попиту прискорилося на тлі того, що тепер споживачі частіше їдять вдома, зазначає агентство.
Найбільший у світі постачальник авокадо Mission Impossible поки що лише «поверхнево» використовує можливості, що виникли в Європі, а також в Китаї та інших країнах Азії, розповів Bloomberg глава компанії Стів Барнард.
«Зараз Китай бачить в авокадо інгредієнт для смузі і дитячого харчування, тоді як в США думають про тости з авокадо. У міру того, як країна продовжить отримувати доступ до фрукту і знайомитися з ним, споживання продовжить рости», – зазначив він.
Починає знайомитися з авокадо, за його словами, й Індія. «З огляду на населення цих територій, існують величезні можливості для розширення і зростання попиту», – підкреслив Барнард.
Більше про покоління зумерів – у матеріалі Mind «Нове покоління обирає нові продукти: аналітики прогнозують кінець епохи м’яса і сигарет».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].