Кілька країн ЄС збираються запустити мережу нічних потягів зі спальними вагонами
Політика скорочення викидів вуглецю від транспорту може оживити залізничний транспорт в Європі

Німеччина, Австрія, Швейцарія і Франція звернулися до ЄС з проханням підтримати розвиток мережі нічних поїздів зі спальними вагонами в Європі.
Як повідомляє Politico, чотири країни запланували запустити сполучення між Віднем і Парижем до кінця 2021 року, а у 2023 році зв'язати Берлін з Парижем і Брюсселем. Також заплановано сполучення між Римом, Барселоною і Цюрихом.
У реалізації цього плану беруть участь австрійська залізнична компанія Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), німецька Deutsche Bahn, французька SNCF і швейцарська SBB.
Politico відзначає, що всього кілька років тому Німеччина відмовилася від нічних поїздів зі спальними вагонами, пославшись на відсутність попиту, і продала послугу ÖBB. Однак нинішня політика ЄС щодо скорочення викидів змушує Берлін переосмислити цю ідею.
Загалом, більшість європейських країн відмовилися від спальних вагонів багато років тому, щоб скоротити витрати. Однак деякі компанії, в тому числі Deutsche Bahn, знову почали просувати послуги нічного транспорту.
Видання зазначає, що ця ініціатива поки що навряд чи зможе скласти конкуренцію бюджетним авіаперевізникам. Тільки Ryanair перевезла 152 млн пасажирів у 2019 році. Водночас ÖBB сподівається подвоїти кількість своїх пасажирів до 3 млн за рахунок 26 нічних напрямків в наступному десятилітті
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].