НКРЗІ наступного року перевірятиме якість зв'язку за 21 показником
По 8 показників для фіксованого й мобільного зв'язку, та ще 5 – для інтернету

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації телекомунікаційних послуг (НКРЗІ), визначила 21 показник, за якими перевірятиме рівень якості мобільного, фіксованого та інтернет зв'язку. Відповідне рішення ухвалене 8 грудня на засіданні Комісії.
Рішенням затверджено перелік показників якості послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2022 році та відповідному проведенні випробувань протягом 2021 року.
Згідно з рішенням НКРЗІ, оператори телекомунікацій повинні не пізніше 31 січня 2021 року оприлюднити цю інформацію шляхом розміщення її на власних сайтах та/або у місцях продажу телекомунікаційних послуг.
Для фіксованого телефонного зв’язку НКРЗІ визначила 8 показників якості, для мобільного (рухомого) зв’язку – 8, для послуг із доступу до Інтернету – 5 показників.
Раніше Mind розповідав, як держава прагне поліпшити якість мобільного зв'язку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].