Глава Toyota розкритикував наміри країн переходити на електромобілі для покращення екології
За його словами, ніхто не враховує викиди при генерації необхідної електроенергії

Президент корпорації Toyota Motor Акіо Тойода назвав надмірним «хайп» навколо електромобілів. Він сказав це на підсумковій річній прес-конференції Японської асоціації автовиробників, яку він очолює, передає Інтерфакс.
Тойода звернув увагу, що прихильники електромобілів не враховують викиди, які утворюються в результаті генерації електроенергії, а також витрати, пов'язані з переходом країни на електромобілі.
За словами Тойоди, Японія залишилася б без електрики влітку, якби всі автомобілі в країні були електричними. Інфраструктура, необхідна Японії для повного переходу на електромобілі, буде коштувати країні $135-358 млрд, заявив він.
«Коли політики виходять і кажуть, що потрібно позбутися усіх автомобілів з бензиновими двигунами, чи розуміють вони, про що йде мова?», – зазначив він.
Занадто поспішна заборона бензинових автомобілів, за його словами, «призведе до краху бізнесу автовиробників» і втрати мільйонів робочих місць.
У такій країні, як Японія, де основна частина електроенергії походить від спалювання вугілля і газу, перехід на електромобілі не допоможе навколишньому середовищу, вважає Тойода. «Чим більше електромобілів ми виробляємо, тим гіршою стає ситуація з викидами СО2», – зазначив він.
Крім того, він побоюється, що автомобілі можуть стати недоступними для середньостатистичного жителя країни.
Прихильники більш активного використання електромобілів в Японії стверджують, що машини можна буде заряджати вночі, коли попит на електрику є низьким. Цей ринок може рости поступово, разом з розвитком «зелених» технологій, вважають вони.
На початку грудня японські ЗМІ повідомляли, що уряд Японії планує незабаром оголосити про намір ввести заборону на продаж нових автомобілів з бензиновими двигунами з 2035 року при збереженні можливості придбання гібридних машин. Однак поки офіційного оголошення так і не було. У міністерстві економіки, торгівлі і промисловості Японії заявляють, що рішення щодо майбутнього автомобілів з дизельними двигунами поки не прийнято.
Раніше в цьому році американський виробник електромобілів Tesla обійшов Toyota за капіталізацією, ставши найдорожчим автовиробником в світі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].