Хто більше: які з найпопулярніших месенджерів збирають про користувачів найбільше даних
(Спойлер: безперечним лідером є Facebook Messenger)

Apple нещодавно представила мітки конфіденційності у своєму App Store для додатків iOS. Ця нова функція змушує розробників розкривати всі дані, які додатки збирають про користувачів, а також пояснювати, як ці дані використовуватимуться. Нові ярлики потрібні для додатків на всіх платформах компанії, включаючи iOS, iPadOS, macOS, watchOS і tvOS, вони повинні бути актуальними і точними кожен раз, коли розробник надсилає нове оновлення.
Що стосується структури ярликів, Apple розбила збір даних на три категорії: «дані, які використовуються для відстеження вас», «дані, пов'язані з вами» і «дані, не пов'язані з вами».
Видання Gadgets Now зібрав та проаналізував популярні месенджери, щоб дізнатись які збирають найменше та найбільше даних про користувачів.
Signal дані не збирає, вважається одним з найбільш захищених месенджерів. Signal потребує тільки номер телефону користувача для реєстрації, але не пов'язує його з особою.
iMessage збирає адресу електронної пошти, номер телефону, історію пошуку, ідентифікатор пристрою.
Telegram збирає ім'я, номер телефону, контакти, ідентифікатор користувача.
WhatsApp збирає ідентифікатор пристрою, ідентифікатор користувача, рекламні дані, історію покупок, приблизне місце розташування, номер телефону, адресу електронної пошти, контакти, взаємодію з продуктом, дані про збої, дані про продуктивність, різні діагностичні дані, інформація про оплату, контент. Також відомо, що месенджер збирає метадані користувача.
Facebook Messenger збирає майже всі типи особистих даних користувача: стороння реклама, історія покупок, фінансова інформація, точне місце розташування, приблизне місце розташування, фізичну адресу, адресу електронної пошти, ім'я, номер телефону, контактна інформація іншого користувача, контакти, фотографії або відео, ігровий контент, історія пошуку, історія переглядів, ідентифікатор користувача, ідентифікатор пристрою, рекламні дані, дані про збої, дані про продуктивність, інші діагностичні дані, інші типи даних, реклама, здоров'я, фітнес, платіжна інформація, конфіденційна інформація, персоналізація продукту, кредитна інформація, інша фінансова інформація, електронні або текстові повідомлення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].