Tesla відкриває все більше демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі

Tesla відкриває все більше демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі

Автовиробник відходить від своєї ідеї онлайн-продажів

Tesla відкриває все більше демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі
фото www.flickr.com/photos/opengridscheduler/50261854937

Американський виробник електрокарів Tesla вирішив відійти від стратегії продажів через інтернет та на третину розширити кількість демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі. Як повідомляє Automotive News, компанія пішла на цей крок, готуючись до запуску свого нового компактного кросовера Model Y.

Це рішення автовиробника є свого роду розворотом від його стратегії у 2019 році повного переходу на онлайн-продажі. Вказана стратегія була викликана ідеєю Tesla тимчасово скоротити витрати при реалізації своєї моделі 3 за ціною $35 000.

Компанія повідомила, що у 2020 році Tesla відкрила 40 нових торгових точок на Старому континенті, в результаті чого їх загальна кількість досягла 161. Більшість торгових точок пропонують як продажі, так і обслуговування.

Концерн підтвердив свою обіцянку розпочати виробництво своєї Model Y на заводі під Берліном в липні цього року.

Нагадаємо: Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) вимагає від Tesla відкликати 158 000 авто через несправність сенсорних дисплеїв.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло