Tesla відкриває все більше демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі
Автовиробник відходить від своєї ідеї онлайн-продажів

Американський виробник електрокарів Tesla вирішив відійти від стратегії продажів через інтернет та на третину розширити кількість демонстраційних залів і сервісних центрів в Європі. Як повідомляє Automotive News, компанія пішла на цей крок, готуючись до запуску свого нового компактного кросовера Model Y.
Це рішення автовиробника є свого роду розворотом від його стратегії у 2019 році повного переходу на онлайн-продажі. Вказана стратегія була викликана ідеєю Tesla тимчасово скоротити витрати при реалізації своєї моделі 3 за ціною $35 000.
Компанія повідомила, що у 2020 році Tesla відкрила 40 нових торгових точок на Старому континенті, в результаті чого їх загальна кількість досягла 161. Більшість торгових точок пропонують як продажі, так і обслуговування.
Концерн підтвердив свою обіцянку розпочати виробництво своєї Model Y на заводі під Берліном в липні цього року.
Нагадаємо: Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) вимагає від Tesla відкликати 158 000 авто через несправність сенсорних дисплеїв.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].