Renault відродить легендарну малолітражку «Рено-5» і перетворить її на електромобіль
Компанія поділилася грандіозними планами на майбутнє

В ході глобальної прес-конференції французький автоконцерн Renault представив план розвитку та оновлення всіх своїх брендів – Renault, Dacia, Lada і Alpine, а також програму технологічної конвергенції в рамках альянсу з Nissan і Mitsubishi, пише RFI.
Під керівництвом нового глави компанії Луки де Мео група Renault має намір остаточно розпрощатися з епохою свого колишнього керівника Карлоса Гона, який робив ставку на збільшення обсягів виробництва та завоювання нових ринків.
Викликана пандемією світова криза ускладнила непросте становище французького автоконцерну: тільки за перше півріччя 2020-го група зафіксувала 7,3 млрд євро збитків, а її продажі в минулому році впали на більш ніж 21%.
У травні група Renault оголосила трирічний план економії обсягом 2 млрд євро і скорочення 15 000 робочих місць по всьому світу. 14 січня концерн повідомив про намір знизити виробничі витрати на 3 млрд до 2025 року. Додаткових звільнень не планується.
Автомобільний концерн має намір скорочувати й оптимізувати своє виробництво для підвищення рентабельності. Із 4 млн машин, випущених в 2019 році, обсяг буде знижено до 3 млн. Продавати по 5 млн авто в 100 країнах (як колись планував Карлос Гон) – «було добре років п'ять тому, але ця ідея очевидно провалилася», за словами Луки де Мео.
Група Renault має намір тепер сконцентруватися на ринках з високою рентабельністю (Південна Америка, Індія), а також посилювати свою присутність в Туреччині, Румунії, Росії, Іспанії та Марокко.
Раціоналізація виробництва планується в рамках альянсу з Nissan і Mitsubishi. З японськими партнерами група Renault вдвічі скоротить як кількість загальних платформ (з 6 до 3), так і силових агрегатів (з 8 до 4).
Renault має намір осідлати «нову хвилю» в автомобільній індустрії, розвиваючи співробітництво з Google в сфері нових технологій, а також завоювати лідерство у виробництві електромобілів і машин з гібридним двигуном. До середини десятиліття дві третини продажів концерну забезпечать «гібриди» і електрокари.
До 2025 року автомобільний концерн має намір випустити 24 нових моделі. З них 10 будуть електромобілями.
Автоконцерн вирішив відродити знамениту французам модель «Рено-5». Ця недорога малолітражка завоювала авторинок Франції наприкінці 1970-х років, а потім випускалася до 1996 в модифікації «Супер-5».
Майбутню Renault-5, яка з'явиться в найближчі чотири роки, глава концерну Лука де Мео представив як «електромобіль за доступною для всіх ціною».
Поки що найпопулярнішим електрокаром у Renault є модель «Zoe». Стартова ціна цієї машини в базовій комплектації складає близько 32 500 євро.
Нагадаємо, Renault припинить випуск автомобілів на одному із заводів, не зважаючи на протести працівників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].