Renault відродить легендарну малолітражку «Рено-5» і перетворить її на електромобіль

Renault відродить легендарну малолітражку «Рено-5» і перетворить її на електромобіль

Компанія поділилася грандіозними планами на майбутнє

Renault відродить легендарну малолітражку «Рено-5» і перетворить її на електромобіль
L'argus

В ході глобальної прес-конференції французький автоконцерн Renault представив план розвитку та оновлення всіх своїх брендів – Renault, Dacia, Lada і Alpine, а також програму технологічної конвергенції в рамках альянсу з Nissan і Mitsubishi, пише RFI.

Під керівництвом нового глави компанії Луки де Мео група Renault має намір остаточно розпрощатися з епохою свого колишнього керівника Карлоса Гона, який робив ставку на збільшення обсягів виробництва та завоювання нових ринків.

Викликана пандемією світова криза ускладнила непросте становище французького автоконцерну: тільки за перше півріччя 2020-го група зафіксувала 7,3 млрд євро збитків, а її продажі в минулому році впали на більш ніж 21%.

У травні група Renault оголосила трирічний план економії обсягом 2 млрд євро і скорочення 15 000 робочих місць по всьому світу. 14 січня концерн повідомив про намір знизити виробничі витрати на 3 млрд до 2025 року. Додаткових звільнень не планується.

Автомобільний концерн має намір скорочувати й оптимізувати своє виробництво для підвищення рентабельності. Із 4 млн машин, випущених в 2019 році, обсяг буде знижено до 3 млн. Продавати по 5 млн авто в 100 країнах (як колись планував Карлос Гон) – «було добре років п'ять тому, але ця ідея очевидно провалилася», за словами Луки де Мео.

Група Renault має намір тепер сконцентруватися на ринках з високою рентабельністю (Південна Америка, Індія), а також посилювати свою присутність в Туреччині, Румунії, Росії, Іспанії та Марокко.

Раціоналізація виробництва планується в рамках альянсу з Nissan і Mitsubishi. З японськими партнерами група Renault вдвічі скоротить як кількість загальних платформ (з 6 до 3), так і силових агрегатів (з 8 до 4).

Renault має намір осідлати «нову хвилю» в автомобільній індустрії, розвиваючи співробітництво з Google в сфері нових технологій, а також завоювати лідерство у виробництві електромобілів і машин з гібридним двигуном. До середини десятиліття дві третини продажів концерну забезпечать «гібриди» і електрокари.

До 2025 року автомобільний концерн має намір випустити 24 нових моделі. З них 10 будуть електромобілями.

Автоконцерн вирішив відродити знамениту французам модель «Рено-5». Ця недорога малолітражка завоювала авторинок Франції наприкінці 1970-х років, а потім випускалася до 1996 в модифікації «Супер-5».

Майбутню Renault-5, яка з'явиться в найближчі чотири роки, глава концерну Лука де Мео представив як «електромобіль за доступною для всіх ціною».

Поки що найпопулярнішим електрокаром у Renault є модель «Zoe». Стартова ціна цієї машини в базовій комплектації складає близько 32 500 євро.

Нагадаємо, Renault припинить випуск автомобілів на одному із заводів, не зважаючи на протести працівників.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло