NYT дізналася, які переваги Google надавала Facebook, і чому на ці компанії 10 штатів подали до суду

NYT дізналася, які переваги Google надавала Facebook, і чому на ці компанії 10 штатів подали до суду

В деяких випадках мова йшла про мілісекунди часу, який давався на користь Facebook

NYT дізналася, які переваги Google надавала Facebook, і чому на ці компанії 10 штатів подали до суду
фото Shutterstock

Google звинувачують в укладенні таємної угоди з Facebook, в рамках якої соцмережа отримувала певні преференції на аукціонах, пише The New York Times, на яку посилається Forbes.

Зокрема, Google надавав Facebook переваги при участі в аукціонах на онлайн-рекламу, серед яких була фіксована кількість перемог на торгах, повідомляє газета з посиланням на чорнову версію позову генпрокурорів десяти штатів США до Google.

У документі стверджується, що Google в рамках угоди з Facebook надавала соцмережі перевагу в швидкості і часі, яку не пропонувала іншим партнерам. Зокрема, у Facebook було 300 мілісекунд, щоб подати заявку на участь в аукціоні. При цьому іншим учасникам виділяли тільки 160 мілісекунд, про це NYT анонімно розповіли представники ринку.

Крім того, Facebook міг проводити розрахунки безпосередньо з сайтами, де розміщувалася реклама, на відміну від інших компаній – партнерів Google.

Також Google допомагав Facebook краще розуміти аудиторію, дозволяючи ідентифікувати 80% користувачів мобільних пристроїв і 60% тих, хто користується інтернетом з комп'ютера, стверджує NYT.

Facebook, в свою чергу, пообіцяв брати участь в 90% аукціонів і зобов'язався витрачати $500 млн щорічно до четвертого року дії угоди, йдеться в проекті позову.

Генпрокурори десяти штатів США в грудні подали позов до корпорації Google, звинувативши її в порушенні антимонопольного законодавства і укладанні антиконкурентної угоди з Facebook.

У грудні генпрокурор Техасу Кен Пакстон назвав Google «монополією на трильйон доларів, яка нахабно зловживає своєю монопольною владою», і звинуватив корпорацію в тому, що вона «змусила вище керівництво Facebook піти на угоду, яка підриває саму суть конкурентного процесу».

При цьому прес-служба Google заявила, що позов «спотворює суть угоди, як і інші аспекти рекламного бізнесу». Корпорація стверджує, що її інвестиції в рекламні послуги «допомагають бізнесу і приносять користь споживачам».

Представник Facebook, в свою чергу, повідомив, що такі угоди «допомагають збільшити конкуренцію на рекламних аукціонах», і назвав позов «безпідставним».

Раніше WSJ повідомляла, що Facebook і Google домовилися разом боротися з антимонопольними позовами.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло