NYT дізналася, які переваги Google надавала Facebook, і чому на ці компанії 10 штатів подали до суду
В деяких випадках мова йшла про мілісекунди часу, який давався на користь Facebook

Google звинувачують в укладенні таємної угоди з Facebook, в рамках якої соцмережа отримувала певні преференції на аукціонах, пише The New York Times, на яку посилається Forbes.
Зокрема, Google надавав Facebook переваги при участі в аукціонах на онлайн-рекламу, серед яких була фіксована кількість перемог на торгах, повідомляє газета з посиланням на чорнову версію позову генпрокурорів десяти штатів США до Google.
У документі стверджується, що Google в рамках угоди з Facebook надавала соцмережі перевагу в швидкості і часі, яку не пропонувала іншим партнерам. Зокрема, у Facebook було 300 мілісекунд, щоб подати заявку на участь в аукціоні. При цьому іншим учасникам виділяли тільки 160 мілісекунд, про це NYT анонімно розповіли представники ринку.
Крім того, Facebook міг проводити розрахунки безпосередньо з сайтами, де розміщувалася реклама, на відміну від інших компаній – партнерів Google.
Також Google допомагав Facebook краще розуміти аудиторію, дозволяючи ідентифікувати 80% користувачів мобільних пристроїв і 60% тих, хто користується інтернетом з комп'ютера, стверджує NYT.
Facebook, в свою чергу, пообіцяв брати участь в 90% аукціонів і зобов'язався витрачати $500 млн щорічно до четвертого року дії угоди, йдеться в проекті позову.
Генпрокурори десяти штатів США в грудні подали позов до корпорації Google, звинувативши її в порушенні антимонопольного законодавства і укладанні антиконкурентної угоди з Facebook.
У грудні генпрокурор Техасу Кен Пакстон назвав Google «монополією на трильйон доларів, яка нахабно зловживає своєю монопольною владою», і звинуватив корпорацію в тому, що вона «змусила вище керівництво Facebook піти на угоду, яка підриває саму суть конкурентного процесу».
При цьому прес-служба Google заявила, що позов «спотворює суть угоди, як і інші аспекти рекламного бізнесу». Корпорація стверджує, що її інвестиції в рекламні послуги «допомагають бізнесу і приносять користь споживачам».
Представник Facebook, в свою чергу, повідомив, що такі угоди «допомагають збільшити конкуренцію на рекламних аукціонах», і назвав позов «безпідставним».
Раніше WSJ повідомляла, що Facebook і Google домовилися разом боротися з антимонопольними позовами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].