Туреччина ввела заборону на рекламу в Twitter, Periscope, Pinterest
Тепер влада має право видаляти контент з платформ, а не блокувати до них доступ

Управління інформаційних і комунікаційних технологій Туреччини ввело заборону на рекламу в Twitter, Periscope і Pinterest відповідно до нового закону про соціальні мережі. Відповідне рішення було опубліковане в Офіційному віснику країни, передає Reuters.
Закон дозволяє владі видаляти контент з платформ, а не блокувати доступ, як це було в минулому. Цей крок викликав занепокоєння, оскільки люди все більше звертаються до онлайн-платформ після того, як Анкара посилила контроль над основними ЗМІ.
Закон, який, за словами критиків, не допускає інакомислення, вимагає від компаній соціальних мереж призначати місцевих представників в Туреччині. Напередодні Facebook приєдналася до інших компаній, які заявили, що призначать таких представників. Раніше цього місяця про аналогічне рішення повідомив YouTube.
Як відомо, протягом останніх кількох місяців Facebook, YouTube і Twitter зіткнулися зі штрафами в Туреччині за недотримання закону. Компанії, які не дотримуються закон, в кінцевому підсумку отримають скорочення пропускної здатності на 90%, що по суті блокує доступ до їх платформ.
Нагадаємо: в листопаді Facebook, Twitter, Instagram, Periscope, Youtube і TikTok були оштрафовані кожна на 10 млн лір (близько 1 млн євро) за те, що вони не назвали в призначений термін свого місцевого представника за законом про посилення регулювання соцмереж.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].