Роботи наступають: вперше автопром віддав лідерство у замовленні автоматики іншим галузям
Підприємствам потрібна автоматика, щоб замінити працівників, особливо під час пандемії

У минулому році вперше більшість роботів, замовлених компаніями в Північній Америці, призначалися не для автомобільних заводів, а для інших галузей виробництва, передає Reuters.
Помітна тенденція до поширення автоматизації на більшу кількість секторів економіки, і пандемія COVID-19 цю тенденцію прискорила.
Підприємства, зокрема харчової промисловості, фармацевтики, онлайн-торгівлі та ін. розглядають автоматизацію як інструмент, що дозволяє підтримувати роботу ліній за відсутності достатньої кількості робітників.
Згідно з даними Association for Advancing Automation, поставки роботів виросли до 31 044 в 2020 році, що на 3,5% більше, ніж в попередньому році, причому 52% припадають на заводи, які виробляють споживчі товари і фармацевтичні препарати.
Загальна вартість замовлень склала $1,57 млрд.
Замовлення автоматичних установок у сфері біотехнологій, фармацевтики і біомедицини в минулому році зросли на 69%, а попит з боку компаній, що виробляють продукти харчування і товари народного споживання, виріс на 56%.
«Через пандемію безумовно стався підйом в певних областях, – сказав Алекс Шикані, віце-президент Association for Advancing Automation. – Цінність автоматизації завжди полягає в ефективності, але під час пандемії це також спосіб замінити працівників і забезпечити безперебійну роботу підприємств 24 години на добу».
Автомобільна промисловість довго домінувала на ринку роботів – на частку автомобілебудування в 2017 році припадало дві третини поставок автоустановок, але зараз вперед виходять інші галузі, які потребують автоматизації.
Виробництво роботів, як і решти галузей, сильно постраждало під час пандемії, оскільки глобальні ланцюжки поставок зупинилися, а підприємства закрилися. Але пізніше в тому ж році бізнес різко пішов угору. У звіті вказано, що поставки роботів в четвертому кварталі були другими за величиною за всю історію, що на 64% більше, ніж роком раніше.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].