Аналітика розмов спускається з небес

Ні для кого не секрет, що за допомогою телефонних розмов відбувається переважна більшість взаємодій з клієнтами.
І зараз мова йде не тільки про продажі, але і про технічну (або будь-яку іншу) підтримку. Все це, зрозуміло, не можна залишати без уваги і контролю. Але стає очевидно, що при вирішенні питання «в лоб» – шляхом прослуховування всіх дзвінків – буде витрачено величезна кількість часу і витягти з цього всього користь для себе – завдання нелегке.
Але вирішення питання є – і назва йому – аналітика розмов.

Основа нового інструменту Zadarma – нейромережі, які за допомогою спеціальних алгоритмів переводять голос на текст. А далі починається найцікавіше.
Одержаний текст аналізується по заданих вами параметрам. Це можуть бути як технічні дані – відсоток мовчання, відсоток мовлення оператора відносно клієнта, швидкість розмови, так і більш глибинні – наявність стоп-слів або інших фраз і конструкцій. Допомагають в цьому словники.
Це заздалегідь створені набори слів, які система автоматично відстежує в мові. Як ми вже говорили вище, інструмент може бути корисний в абсолютно різних ситуаціях. Аналітики можуть стежити за згадками конкурентів і контекстом, в якому це сталося. Керівникам відділів продажів буде цікаво стежити за використанням скриптів.
Якщо ж у вас контакт-центр займається лише підтримкою клієнтів, то за допомогою словників ви можете стежити за тим, які питання найчастіше виникають у ваших користувачів.
Більш того, система автоматично може формувати звіти за необхідними вам параметрами і виставляти оцінку розмови (за п'ятибальною шкалою). І вже, в залежності від ваших завдань, ви зможете переглядати дзвінки з низькою або навпаки, високою оцінкою.

Будь-який бізнес розмовляє з клієнтами телефоном. А значить, аналітику розмов можна рекомендувати всім без винятків. Тим більше, що система може працювати з 50-ма різними мовами. Вартість хвилини розпізнавання мови залежить від мови.
І це єдине, за що вам потрібно платити. Підключення, впровадження та налаштування будуть абсолютно безкоштовні. До 1 березня 2021 року Zadarma подарує безкоштовні хвилини для того, щоб ви могли оцінити зручність аналітики розмов. Акція торкнеться всіх тарифних планів. «Стандарт» отримає 100 хвилин, «Офіс» – 500, а «Корпорація» цілу 1000 хвилин. На двох останніх тарифах безкоштовні хвилини будуть діяти і після закінчення акції.