В Україні почнуть продавати рослинну «рибу» американського бренду

В Україні почнуть продавати рослинну «рибу» американського бренду

Продукт виготовляється з бобових, але за смаком і текстурою нагадує рибу

В Україні почнуть продавати рослинну «рибу» американського бренду
фото Good Catch

Дистриб'ютор West Mills – ТОВ «Вест Міллз», Київ, розпочав в Україні реалізацію рослинної риби під брендом Good Catch американської корпорації з виробництва веганських продуктів Gathered Foods.

Про це йдеться в повідомленні дистриб'ютора, передають Українські Новини.

«Американський бренд Good Catch виходить на український ринок з продуктами у вигляді рибних котлет на рослинній основі. Ексклюзивний дистриб'ютор інновації – компанія «Вест Міллз», – йдеться в заяві.

Рослинні котлети зі смаком риби виготовляють із суміші шести бобових: сочевиці, бобів, гороху, нуту, сої та фава.

За текстурою, смаком і харчовою цінністю вони такі ж, як і звичайні рибні котлети, стверджує компанія.

Співзасновник «Вест Міллз» Станіслав Луцкович зазначив, що на даний момент щодня проходить до 10 дегустацій з шеф-кухарями ресторанів, які першими хочуть запропонувати своїм клієнтам цей продукт.

«Рослинна риба – безпечна, корисна та смачна альтернатива, – зазначив Луцкович. – Вона забезпечує необхідну кількість білка, насичена омега-3, а також має нульовий вміст ртуті, не має неприємного запаху, антибіотиків і мікропластику, що дуже часто містяться у звичайній рибі. До того ж це зменшує кількість екологічних проблем, що виникають через надмірний вилов риби».

У лютому котлети Good Catch можна буде спробувати в багатьох ресторанах країни, серед яких мережа азіатських ресторанів «Китайка», «Альтруїст», ZELYONKA, «Євразія», Ketchup Room, Orang Utan, Green 13 Yizha в Києві, а також веганська мережа Om Nom Nom у Львові, Varburger – в Дніпре, GreenFood, Benedict, Live.Love.Avocado – в Харкові і True cafe, ZOZH, «Мінімаліст», Chill Out Vegan, Vegan.od.ua – в Одесі.

Згідно з Єдиним держреєстром юросіб та фізосіб-підприємців, засновниками «Вест Міллз» є Станіслав Луцкович і Олександр Корзун.

Ця компанія також представляє в Україні бренд рослинного м'яса Beyond Meat.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні запустили виробництво власного рослинного м’яса Eat me At.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло