Kraft Heinz продала свій горіховий бізнес за $3,35 млрд
За минулий рік він приніс компанії $1,1 млрд доходу

Американський продовольчий концерн Kraft Heinz оголосив, що продав Planters і бренд Corn Nuts, компанії Hormel за $3,35 млрд, повідомляє CNBC.
Hormel також отримає глобальні права інтелектуальної власності на ці два бренди. Горіховий бізнес приніс у 2020 році компанії Kraft Heinz близько $1,1 млрд доходу, в основному в США.
В рамках багаторічних зусиль Kraft Heinz по відновленню бізнесу в вересні керівники повідомили інвесторам, що вони перейшли від розгляду свого портфеля як серії продуктів до того, як він може задовольнити різні потреби споживачів. Компанія також прибрала менш популярні продукти зі своєї лінійки і продала частину сироварного бізнесу Lactalis за $3,2 млрд.
У своїй заяві генеральний директор Kraft Heinz Мігель Патрісіо сказав, що продаж горіхового бізнесу допоможе компанії зосередитися на інших брендах закусок, таких як Lunchables і P3.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].