Astound Commerce з українськими ІТ-офісами поглинула американську компанію MarketForce
Сума угоди наразі невідома

Сервісна ІТ-компанія Astound Commerce з центрами розробки в Україні оголосила про купівлю MarketForce, – американської агенції з надання послуг цифрового маркетингу для компаній на ринках США, Азії, Європи та Близького Сходу. Про це повідомляється у пресрелізі Astound Commerce.
Сума угоди наразі невідома.
«Придбання MarketForce було стратегічно виваженим рішенням. Завдяки цьому активу Astound Commerce більш системно підходитиме до реалізації проєктів електронної комерції та реалізуватиме не тільки розробку рішення, але й його просування на ринку. Об’єднання бізнес-зусиль дозволить нам бути більш конкурентними, а також масштабувати присутність на ринку АРАС, де вже є представництва MarketForce», – відзначив Ілля Виноградський, співвласник компанії, Chief Information Officer і Chief Operations Officer в Astound Commerce.
Поглинання дозволить Astound Commerce розширити портфоліо пропозицій для створення і подальшого супроводу ecommerce рішень, масштабувати географічну присутність на нові ринки й відповідно – збільшити найм ІТ-фахівців.
Крім цього, приєднання MarketForce до активів компанії дозволить Astound реалізувати новий пакет послуг з просування створеного рішення, що включатиме стратегічний маркетинг, розробку контенту, оптимізацію конверсії, SEO, paid media та аналітику.
До поглинання MarketForce входив до структури компанії Digital River, що спеціалізується на комплексних рішеннях з глобальних платежів і консультуванні в податковій сфері, запобіганню шахрайству (fraud) та ін. Після завершення інтеграції команда із 50 експертів MarketForce, а також клієнти компанії стануть частиною бізнесу Astound Commerce і продовжать цифрову трансформацію в рамках однієї структури.
«Стратегія розвитку Astound Commerce базується на ціннісній пропозиції і якості, які ми гарантуємо замовникам наших рішень. Експертиза MarketForce доповнить наш список сервісів для повного циклу розробки проєктів електронної комерції. Ми впевнені, що ця угода не лише допоможе залучити нових клієнтів, але й сприятиме залученню нових ІТ-талантів до нашої команди», – прокоментувала Дар’я Горніцька, Director of Global Delivery Operations в Astound Commerce.
На сьогодні команда інженерів Astound Commerce складає більш ніж 850 ІТ-спеціалістів і є найбільшою спільнотою ecommerce експертів у Східній Європі. В Україні компанія представлена п’ятьма центрами розробки в Києві, Вінниці, Чернігові, Ужгороді та Луцьку.
У 2018 році Astound Commerce поглинула дві компанії на американську ринку – Groove та Fluid, які стали частиною основного бізнесу та доповнили комерційну пропозицію новими сервісами з цифрового і стратегічного маркетингу та користувацького досвіду (UX). У 2019 році фонд Salesforce Ventures інвестував в Astound Commerce для посилення партнерства з Salesforce та подальшого розширення бізнесу.