Захворіло у світі
142,733,068
Померло у світі
3,043,955
Вилікувалось у світі
121,252,385
Захворіло в Україні
1,961,956
Померло в Україні
40,367
Вилікувалось в Україні
1,499,752
Ринок батарей для електрокарів виріс на 21%, але серед топ-10 виробників – жодного з Європи і США

Ринок батарей для електрокарів виріс на 21%, але серед топ-10 виробників – жодного з Європи і США

Домінує на ринку китайська CATL

Ринок батарей для електрокарів виріс на 21%, але серед топ-10 виробників – жодного з Європи і США
фото Pixaby

Протягом 2020 року ринок акумуляторів для електромобілів виріс на 21% – до 142,8 ГВт/год, а ключовими постачальниками провідних автовиробників стали CATL, LG Energy Solution і Panasonic, повідомляють аналітики з SNE Research, на яких посилається HighTech Plus.

 За даними консалтингової компанії, Азіатсько-Тихоокеанський регіон виявився непереможним лідером у виробництві батарей – в список з десяти найбільших постачальників не потрапила жодна компанія з США чи Європи. А найкраще зростання показала LG Energy Solution – на 172%, до 33,5 ГВт/год – завдяки співпраці з Tesla і Volkswagen Group.

У минулому році південнокорейські виробники – LG Energy Solution, Samsung SDI і SK Innovation – почали різко зростати. У річному обчисленні LG виросла на 172%, Samsung SDI – на 85%, а SK Innovation – на 274%. Однак Південна Корея не змогла наздогнати китайську CATL, яка продовжує домінувати, незважаючи на повільне зростання – на 5,4% в порівнянні з попереднім роком.

Різкі зміни аналітики пояснюють невеликим досвідом автовиробників, пандемією коронавірусу і нестабільними поставками. У минулому році було використано 142,8 ГВт-год акумуляторних блоків, що на 21% більше, ніж в 2019 році. При цьому в першому і другому кварталах 2020 року попит був нижче рівня 2019 року – через першу хвилю пандемії і карантинних заходів – а основне зростання припало на другу половину року.

Підходи у постачальників акумуляторів також різні – деякі забезпечують батареями максимальну кількість компаній, інші – фокусуються на кількох автовиробниках і прагнуть максимально повно задовольнити їх попит. CATL вибрала першу стратегію – PSA Group, Hyundai Motor, BMW, Toyota, Honda і багато інших отримали від постачальника акумулятори з сумарною місткістю 34,3 ГВт/год.

Що стосується альтернативного підходу, то LG Energy Solution, Samsung SDI і SK Innovation приділили увагу кільком великим автовиробникам. Зростанню першої сприяли Tesla Model 3 і VW, другої – Audi, Ford і VW, а третьої – Hyundai Kona EV для Європи і Kia Niro EV для Китаю і Південної Кореї.

Нагадаємо, в Угорщині з’явиться найбільший в Європі акумуляторний завод.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті