Ринок батарей для електрокарів виріс на 21%, але серед топ-10 виробників – жодного з Європи і США
Домінує на ринку китайська CATL

Протягом 2020 року ринок акумуляторів для електромобілів виріс на 21% – до 142,8 ГВт/год, а ключовими постачальниками провідних автовиробників стали CATL, LG Energy Solution і Panasonic, повідомляють аналітики з SNE Research, на яких посилається HighTech Plus.
За даними консалтингової компанії, Азіатсько-Тихоокеанський регіон виявився непереможним лідером у виробництві батарей – в список з десяти найбільших постачальників не потрапила жодна компанія з США чи Європи. А найкраще зростання показала LG Energy Solution – на 172%, до 33,5 ГВт/год – завдяки співпраці з Tesla і Volkswagen Group.
У минулому році південнокорейські виробники – LG Energy Solution, Samsung SDI і SK Innovation – почали різко зростати. У річному обчисленні LG виросла на 172%, Samsung SDI – на 85%, а SK Innovation – на 274%. Однак Південна Корея не змогла наздогнати китайську CATL, яка продовжує домінувати, незважаючи на повільне зростання – на 5,4% в порівнянні з попереднім роком.
Різкі зміни аналітики пояснюють невеликим досвідом автовиробників, пандемією коронавірусу і нестабільними поставками. У минулому році було використано 142,8 ГВт-год акумуляторних блоків, що на 21% більше, ніж в 2019 році. При цьому в першому і другому кварталах 2020 року попит був нижче рівня 2019 року – через першу хвилю пандемії і карантинних заходів – а основне зростання припало на другу половину року.
Підходи у постачальників акумуляторів також різні – деякі забезпечують батареями максимальну кількість компаній, інші – фокусуються на кількох автовиробниках і прагнуть максимально повно задовольнити їх попит. CATL вибрала першу стратегію – PSA Group, Hyundai Motor, BMW, Toyota, Honda і багато інших отримали від постачальника акумулятори з сумарною місткістю 34,3 ГВт/год.
Що стосується альтернативного підходу, то LG Energy Solution, Samsung SDI і SK Innovation приділили увагу кільком великим автовиробникам. Зростанню першої сприяли Tesla Model 3 і VW, другої – Audi, Ford і VW, а третьої – Hyundai Kona EV для Європи і Kia Niro EV для Китаю і Південної Кореї.
Нагадаємо, в Угорщині з’явиться найбільший в Європі акумуляторний завод.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].