LG намагається почати випуск нових батарей для Tesla раніше за Panasonic
Tesla збирається наростити обсяги закупівель батарей у постачальників

Компанія Tesla збирається випускати на своїх фабриках в США і Німеччині анонсовані восени минулого року батареї 4680 для своїх електромобілів. Але готова закуповувати їх і в постачальників – у будь-якій доступній кількості. Тому Panasonic і LG поспішають почати виробництво нових акумуляторів якомога раніше, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.
Коли Tesla представила у вересні на «Дні батарей» свій план з виробництва нових елементів живлення більшого розміру і з електродами без друкованих контактів, з'явилися припущення, що компанія планує зовсім відмовитися від поставок батарей від сторонніх виробників. Однак глава компанії Ілон Маск заявив, що Tesla продовжить купувати у постачальників елементи живлення в такому обсязі, в якому тільки зможе.
«Причина, чому Tesla запускає власне виробництво елементів, в тому, щоб прискорити зростання. Насправді, я хочу пояснити, що Tesla збирається наростити обсяги закупівель батарей у постачальників. І ми чітко дали зрозуміти своїм постачальникам – CATL, Panasonic та LG, – що ми приймемо стільки батарей, скільки вони зможуть випустити – і ми закликаємо їх нарощувати виробництво, тому що купимо все, що вони нам надішлють», – заявив Маск.
Минулого року про плани виробництва нових батарей 4680 оголосила Panasonic. Потім LG Energy Solutions, колишня LG Chem, також натякнула на те, що збирається виготовляти елементи живлення, за описом схожі на 4680.
А тепер, за інформацією з Південної Кореї, LG починає будівництво нової дослідної виробничої лінії на одній зі своїх фабрик. Ця лінія повинна буде почати випуск батарей Tesla 4680. Мова йде про фабрику LG в Очані – там зараз кипить робота зі встановленняі нового складального і гальванічного обладнання.
LG збирається інвестувати мільйони доларів у цю лінію, суму, яку можна порівняти з тією, що має намір витратити на ті ж цілі Panasonic. Корейська компанія хоче запустити виробництво раніше конкурента з Японії.
Нагадаємо, ринок батарей для електрокарів виріс на 21%, але серед топ-10 виробників – жодного з Європи і США.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].