Unilever прибере слово «нормальний» при описуванні своєї косметичної продукції
Більшість людей не впевнені, що їхні волосся чи шкіра «нормальні»

Британсько-нідерландська компанія Unilever оголосила, що відтепер не буде використовувати на упаковках косметичної продукції слово «нормальний» для опису конкретних фізичних характеристик, передає Коммерсант.
Як наголошується в заяві компанії, проведені дослідження показали, що «використання слова «нормальний» для опису кольору волосся або шкіри змушує більшість людей відчувати себе так, ніби їх не беруть до уваги».
Те ж дослідження показало, що більшість людей вважає, що виробники косметичної продукції і товарів для особистої гігієни повинні більше прагнути до того, щоб споживачі почувалися краще, а не просто виглядали краще.
Більшість учасників дослідження також відзначили, що, купуючи будь-яку продукцію, вони тепер більше звертають уваги на те, яку позицію займає виробник цієї продукції в певних суспільних питаннях.
У зв'язку з цим Unilever прийняв рішення запустити кампанію «Позитивна краса», яка врахує ці очікування споживачів. Слово «нормальний» буде прибрано з 200 видів продукції таких популярних брендів, як Dove, Lifebuoy, Axe, Sunsilk та інших.
Крім того, Unilever відмовляється від надмірного редагування фотозображень моделей для своєї реклами.
У минулому році на тлі акцій протесту проти расової нерівності та критики з приводу недостатньої різноманітності в рекламі і асортименті продукції з урахуванням расової рівності Unilever, як і ряд інших виробників, внесли зміни в опис своєї продукції.
Так, в лінійці товарів Unilever для догляду за шкірою слова «світлий і привабливий» були замінені на «сяючий і привабливий».
Аналогічні кроки зробила компанія L`Oreal, яка відмовилася від використання слів «відбілюючий», «білий», «світлий» і «освітлюючий» в описі всіх своїх товарів для догляду за шкірою.
А Johnson & Johnson прийняла рішення взагалі припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють шкіру.
Нагадаємо, у магазинах Каліфорнії хочуть скасувати поділ іграшок на «для хлопчиків» і «для дівчаток».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].