«Терра Фуд» у 2020 році охопила 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України
Також компанія досягла 37,7% у виробництві рослинно-вершкових сумішей

За підсумками 2020 року компанія Terra Food охопила 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України. Також компанія досягла 37,7% у виробництві рослинно-вершкових сумішей, що майже на 4 процентних пункти перевищує аналогічний показник торік. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.
За підсумками 2020 року частка компанії у виробництві рослинно-вершкових сумішей досягла 37,7%, що майже на 4 процентних пункти перевищує аналогічний показник 2019 року. Посилаючись на дані порталу infagro компаіня зазначає, що ринок рослинно-вершкових сумішей за підсумками року «просів» на 8,5%.
За підсумками 2020 року «Терра Фуд» зберігає лідерство у виробництві масла (12,2% ринку на кінець 2020 року), і це на тлі скорочення обсягів ринку в цілому у даному сегменті (на 3,5%). Продукцію «Терра Фуд» в цій категорії забезпечують потужності Тульчинського маслосирзаводу, на якому виготовляється масло під ТМ «Ферма» та ТМ Premialle.
У виробництві плавлених сирів «Терра Фуд» має частку ринку 32,7%. Продукція в цьому сегменті представлена ТМ «Ферма», ТМ «Золотий резерв», ТМ «Тульчинка».
Також «Терра Фуд» охоплює 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України. Зокрема, компанія лідирує в експорті спредів (37%), а також займає 21,8% ринку плавленого сиру і 11,2% – з незбираного молока.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].