Виробник тренажерів Peloton та Adidas спільно створили нову лінію спортивного одягу
Нова колекція почне продаватися з 25 березня

Американська компанія з виробництва тренажерів Peloton і найбільший виробник спортивного одягу в Європі Adidas оголосили, що працюють разом над створенням нової лінії спортивного одягу та спорядження для повсякденного носіння. Як повідомляє CNBC, колекція була розроблена за допомогою деяких з кращих велосипедних інструкторів Peloton, включаючи Робіна Арзон, Еллі Лав і Коді Рігсбі.
Товари, які включають шорти, худі, футболки, спортивні бра і джогери, продаються в роздріб за ціною від $30 до $85. Доступні різні розміри та варіанти унісекс. З 25 березня нова колекція продаватиметься на сайтах обох компаній і в деяких роздрібних магазинах Adidas і Peloton. Компанії говорять, що це початок тривалого співробітництва, і в майбутньому його буде ще більше.
Крім власних виробів, Peloton на своєму вебсайті продає одяг і аксесуари від Lululemon і Nike, а також від інших нішевих гравців, таких як Beyond Yoga і Spiritual Gangster.
Телеканал зазначає, що й інші виробники обладнання для домашнього фітнесу дотримуються аналогічного Peloton підходу. Наприклад, спортивний бренд Fabletics уклав партнерські відносини з виробником гребних тренажерів Hydrow.
Акції Peloton виросли більш ніж на 320% за останні 12 місяців, але впали майже на 30% з початку року після зростання протягом більшої частини 2020 року. Ринкова капіталізація компанії складає понад $30 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].