Great Wall запустить свій перший водневий автомобіль в цьому році

Great Wall запустить свій перший водневий автомобіль в цьому році

До 2025 року автовиробник має намір стати однією з найбільших водневих компаній

Great Wall запустить свій перший водневий автомобіль в цьому році
фото www.flickr.com/photos/francoisjouffroy/15436668151

Найбільший в Китаї виробник позашляховиків Great Wall Motor запланував запустити свій перший водневий кросовер вже цього року. Як повідомляє Bloomberg, компанія також розраховує свої водневі авто під час зимових Олімпійських ігор в Китаї в наступному році.

Чжан Тяньюй, глава FTXT Energy Technology, «дочки» Great Wall, розповів, що за останні п’ять років авто гігант інвестував 2 млрд юанів ($305 млн) в розробку технологій, пов'язаних з воднем, які можуть використовуватися в транспортних засобах, а також в морських і залізничних перевезеннях.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Вей Цзяньцзюнь, засновник компанії, сказав, що Great Wall інвестує ще 3 млрд юанів протягом наступних трьох років, плануючи стати однією з найбільших водневих компаній в КНР до 2025 року.

«Розвиток галузі, пов'язаної з воднем, відбуватиметься так само швидко, як і електромобілі», – сказав Вей.

Китай, найбільший у світі автомобільний ринок, заохочує розвиток автомобілів, вантажівок і автобусів, що працюють на водні, а уряд пропонує винагороду тим містам, які досягли цих технологічних цілей. У своєму 15-річному плані великомасштабного впровадження транспортних засобів на нових джерелах енергії, опублікованому в листопаді 2020 року, влада Китаю заявила, що країна зосередиться на побудові ланцюжків поставок паливних елементів і розробці вантажівок і автобусів, що працюють на водні. У вересні президент Сі Цзіньпін встановив 2030 рік, як крайній термін, коли Китай почне скорочувати викиди вуглецю.

Водень є більш чистим джерелом енергії, ніж рідке викопне паливо, і не вимагає масивної батареї або дорогих літієвих компонентів, які необхідно потім утилізувати. Однак його виробництво супроводжується високими витратами як з точки зору викидів вуглекислого газу, так і в доларовому вираженні.

Китай прагне до того, щоб протягом десяти років на дорогах країни був 1 млн водневих автомобілів, і інвестує сотні мільйонів юанів для субсидування таких проєктів і стимулювання досліджень і розробок.

SAIC Motor, найбільший автовиробник Китаю, заявив торік, що планує до 2025 року завоювати 10% ринку водневих автомобілів КНР.

На ринку водневих автомобілів як і раніше домінують такі компанії, як японська Toyota Motor і канадська Ballard Power Systems.

Нагадаємо: раніше цього місяця Японія спустила на воду перший катер з водневим двигуном.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло