AstraZeneca перейменувала свою вакцину після скандалу
Маркування продукту і його упаковка тепер можуть виглядати інакше

AstraZeneca перейменувала свою вакцину від коронавірусу в Vaxzevria – тепер назва препарату не містить назви фармкомпанії. Ребрендинг відбувся на тлі скандалу з побічними ефектами і перебоями в постачанні оксфордської вакцини.
Про перейменування вакцини повідомило Європейське агентство з лікарських засобів (EMA), пише The Bell.
Зміну було схвалено 25 березня за заявою компанії. Раніше препарат називався «вакцина від COVID-19 AstraZeneca», міжнародна непатентована назва – вакцина проти COVID-19 (ChAdOx1-S [рекомбінантна]).
Через зміну назви маркування продукту і його упаковка тепер можуть виглядати інакше.
Свій препарат AstraZeneca перейменувала після того, як оксфордська вакцина стала причиною вакцинного скандалу в Європі: були зафіксовані випадки формування тромбів у щеплених вакциною, після чого десятки європейських країн відмовилися від використання препарату.
Навіть після того, як ЕМА провело перевірку і повідомило, що доказів зв'язку між вакцинацією препаратом AstraZeneca і ризиком утворення тромбів немає, деякі країни (Норвегія, Швеція, Фінляндія, Ісландія та Ірландія) досі не відновили використання препарату.
Німецький інститут Пауля Ерліха зареєстрував 31 випадок тромбозу вен після уколу вакциною від AstraZeneca, пише Der Spiegel. У 19 випадках також повідомлялося про відсутність тромбоцитів, тромбоцитопенії. У дев'яти випадках потерпілі померли.
Цікаво, що тільки два випадки торкнулися чоловіків, 36-річного та 57-річного віку. За даними інституту, всі інші випадки стосуються жінок у віці від 20 до 63 років.
Більше про те, чому в оксфордської компанії «щось пішло не так», в матеріалі Mind «5 гріхів AstraZeneca: чому «винищувач пандемії» втратив довіру».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].