VW у США перейменувала свій бренд у «Voltswagen» - з маркетинговою метою
Нова назва відображає фокус компанії на виробництві електромобілів

Німецький автоконцерн Volkswagen ввечері у вівторок, 30 березня, заявив, що поширена раніше інформація про перейменування американського підрозділу Volkswagen в Voltswagen – першоквітневий жарт і одночасно – маркетинговий хід, спрямований на привернення уваги до вироблених концерном електромобілів, пише Deutsche Welle.
У повідомленні, викладеному раніше на сайті Volkswagen of America, підкреслювалося, що Voltswagen – це не просто зміна назви, а публічна заява про майбутній внесок компанії в розвиток електротранспорту: нова назва утворена від терміну «вольт», яким позначають одиницю виміру електричної напруги, і відображає фокус компанії на виробництві електромобілів.
Назва Voltswagen буде використовуватися в рекламі, на сайті і в соцмережах американського підрозділу Volkswagen. Крім цього, електромобілі автоконцерну отримають емблеми світло-блакитного кольору з логотипом Voltswagen. Автомобілі з бензиновими двигунами збережуть стару назву і синю емблему з абревіатурою VW.
Напередодні американський телеканал CNBC повідомив, що на сайті автоконцерну Volkswagen з'явився прес-реліз про зміну назви американського підрозділу. Він був опублікований 29 березня, але датований 29 квітня. Пізніше прес-реліз був видалений з сайту, але джерело CNBC підтвердило його справжність.
Volkswagen вже неодноразово заявляв про намір стати найбільшим у світі виробником електротранспорту. У 2020 році автоконцерн випустив 231 000 електромобілів – в три рази більше, ніж роком раніше.
До 2030 року Volkswagen планує запустити виробництво 70 моделей електромобілів і 60 гібридних моделей, а до 2050 року – досягти вуглецевої нейтральності.
Як повідомлялося, Volkswagen припинив розробку нових моделей з дизельними і бензиновими двигунами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].