У Сенаті США пройшли слухання щодо принципів «стрічки новин» Facebook, YouTube і Twitter

У Сенаті США пройшли слухання щодо принципів «стрічки новин» Facebook, YouTube і Twitter

Директори соцмереж пояснили, чому ми бачимо в стрічці одні новини, а інші не бачимо

У Сенаті США пройшли слухання щодо принципів «стрічки новин» Facebook, YouTube і Twitter
фото Shutterstock

У Сенаті США 27 квітня відбулися слухання, в ході яких топ-менеджери Facebook, YouTube і Twitter по відеозв’язку розповіли, як працюють алгоритми подачі контенту і рекомендацій на їх платформах, пише Коммерсант.

Голова сенатського комітету з технологій, захисту приватної інформації та законодавства в цій галузі, член Демократичної партії Крістофер Кунс заявив, що розвиток технологій призвів до того, що такі колись вузькоспеціальні поняття, як «алгоритми соціальних мереж», стали впливати на повсякденне життя людей, оскільки від цих алгоритмів залежить те, які новини або інший контент споживає людина.

Таким чином сенатори захотіли дізнатися у компаній, як працюють ці механізми і наскільки користувачі захищені від поширення недостовірної або екстремістської інформації.

Віце-президент FB з політики в області контенту Моніка Бікерт повідомила сенаторам, що звичайна людина має можливість переглядати в своїй стрічці тисячі постів щодня.

«Але у більшості людей немає на це часу, тому ми використовуємо процес під назвою «ренкінг» (ranking – сортування, ранжирування) і пропонуємо їм те, що, як нам здається, є цікавим для користувачів. Ренкінг є персоналізованих процесом, який визначається вибором і діями користувача.

Наші системи аналізують тисячі сигналів, що надходять від користувача і його кола знайомств на платформі, включаючи, наприклад, те, хто саме зробив ту чи іншу посаду, коли це зроблено, чи є це текстом, фото, відео або посиланням, наскільки це популярно на нашій платформі. Наші алгоритми використовують ці сигнали, щоб передбачити, наскільки той чи інший пост буде цікавим для вас».

Директор YouTube з відносин із державними органами Александра Вейч зазначила, що її платформа активно використовує алгоритми, засновані на машинному навчанні та аналізі інформації про те, що шукає користувач на YouTube, на які відео він переходить, які переглядає до кінця, пропускає або дивиться повторно.

За підсумками слухань сенатори в цілому висловили задоволення наданою інформацією про роботу алгоритмів, але висловили побажання, щоб компанії зробили ці механізми більш прозорими не лише для влади, а й для самих користувачів, щоб ті також могли краще впливати на подачу контенту. Представники компаній висловили готовність підвищувати прозорість роботи алгоритмів, а також боротися з поширенням фейків, екстремістської інформації та контенту, що розпалює міжрасову, міжнаціональну та міжрелігійну ворожнечу.

На закінчення слухань член комітету, сенатор від Республіканської партії Бен Сасс також заявив, що членам Конгресу необхідно активніше обговорювати такі питання, як співвідношення Першої поправки до конституції США (про свободу слова) стосовно роботи соцмереж із захистом користувачів від агресивного або екстремістського контенту на цих платформах.

Як повідомлялося, Twitter почала тестувати бізнес-профілі для компаній.

А в Instagram повідомлення з образами можна буде відключити.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті