Daimler та Volvo запланували виробництво водневих паливних елементів в Європі в 2025 році

Daimler та Volvo запланували виробництво водневих паливних елементів в Європі в 2025 році

Обидві компанії розраховують випробувати вантажівки на паливних елементах приблизно через три роки і почати їх масове в другій половині цього десятиліття

Daimler та Volvo запланували виробництво водневих паливних елементів в Європі в 2025 році
фото www.cellcentric.net/

Підрозділи вантажних автомобілів Daimler і Volvo заявили, що почнуть виробництво водневих паливних елементів в Європі у 2025 році через своє спільне підприємство, і закликали керівництво ЄС допомогти зробити технологію з нульовим рівнем викидів в комерційних цілях життєздатним.

Як повідомляє Reuters, конкуруючі німецькі і шведські виробники великих вантажних автомобілів створили в березні своє СП cellcentric. Вони сказали, що нададуть більш детальну інформацію про великомасштабне виробництво паливних елементів у 2022 році, але заявили, що cellcentric вже нарощує виробництво прототипів.

Крім спільного підприємства з виробництва паливних елементів, дві компанії залишаються конкурентами. Обидва сподіваються випробувати вантажівки на паливних елементах приблизно через три роки і почати масове виробництво вантажівок в другій половині цього десятиліття.

Два виробники вантажівок закликали до будівництва близько 300 водневих заправних станцій, придатних для великовантажних автомобілів, в Європі до 2025 року і близько 1000 станцій до 2030 року.

Під час відеоконференції за участю двох фірм єврокомісар з транспорту Адіна Велеан повідомила, що цього літа комісія запропонує переглянуту директиву по альтернативних видах палива.

За її словами, обговорення «включатиме обов'язкові вимоги для розгортання інфраструктури водневого палива ... і фінансова підтримка буде доступна там, де це необхідно».

Автовиробник Stellantis заявив в цьому році, що до кінця 2021 року почне поставки в Європу своїх перших фургонів середнього розміру, що працюють на водневих паливних елементах.

З огляду на те, що вантажівки з нульовим рівнем викидів значно дорожчі, ніж моделі, що працюють на викопному паливі, Daimler і Volvo заявили, що «необхідні політичні рамки для забезпечення попиту і доступності».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло