Рекламний бізнес приніс Amazon майже $7 млрд за квартал

Рекламний бізнес приніс Amazon майже $7 млрд за квартал

Amazon повідомила про рекордні результати за звітний квартал

Рекламний бізнес приніс Amazon майже $7 млрд за квартал
фото Shutterstock

Рекламний бізнес Amazon в I кварталі ріс вражаючими темпами. Як повідомляє CNBC, підрозділ Amazon «Інше», який в основному складається з реклами, але також включає продажі, пов'язані з іншими пропозиціями послуг, збільшив виручку на 77% в річному вираженні до більш ніж $6,9 млрд. Це майже усемеро більше доходів, ніж у Twitter, який генерує практично весь дохід за рахунок реклами.

Фінансовий директор Amazon Брайан Олсавскі сказав у звіті про прибутки і збитки компанії, що трафік на сайті став одним з основних чинників зростання її рекламного бізнесу. Але він сказав, що цьому також посприяли релевантність реклами та нові рекламні продукти.

Виручка компанії досягла $108 млрд, а прибуток виріс більш ніж утричі. Компанія очікує, що зростання доходів продовжиться в ІІ кварталі 2021 року. Очікується, що в ІІ кварталі виручка складе від $110 до $116 млрд. Виручка хмарного підрозділу Amazon Web Services за квартал склала $13,5 млрд, що на 32% більше в порівнянні з показником за аналогічний період минулого року. Виручка оффлайн-магазинів Amazon, включаючи Whole Foods Market, в перші три місяці року продовжила знижуватися. Рівень продажів впав на 16% до $3,9 млрд.

Акції Amazon зросли більш ніж на 3% після виходу сильного звіту про прибутки і збитки, в той час, як акції Twitter впали більш ніж на 10%.

Нагадаємо: сильний рекламний бізнес майже подвоїв квартальний прибуток Facebook. Рекламні доходи Facebook за І квартал зросли на 46% і досягли $ 25,4 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло