Китай закликав країни ООН не відвідувати захід у Сіньцзяні наступного тижня – Reuters
КНР назвала цей захід «антикитайським» та таким, що має на меті «підірвати розвиток Китаю»

Китай закликав держави-члени Організації Об'єднаних Націй не відвідувати захід, запланований на наступному тижні Німеччиною, США та Великобританією щодо репресій проти уйгурських мусульман та інших меншин в Сіньцзяні.
«Це політично мотивований захід, – вказала місія Китаю при ООН в записці, доступ до якого отримало агентство Reuters. – Ми просимо ваші місії не брати участь в цьому антикитайському заході».
Китай обвинуватив організаторів заходу, в число яких також входять кілька інших європейських держав поряд з Австралією та Канадою, які використовують «питання прав людини в якості політичного інструменту для втручання у внутрішні справи Китаю, такі як Сіньцзян, для створення розбіжностей і потрясінь і підриву розвитку Китаю».
«Вони одержимі провокуванням конфронтації з Китаєм», – йдеться в записці.
Як відомо, у середу,12 травня, на віртуальному заході ООН виступатимуть посли США, Німеччини та Великобританії разом з виконавчим директором Human Rights Watch Кеном Ротом і генеральним секретарем Amnesty International Агнесою Калламард.
Згідно з запрошенням, мета заходу – «обговорити, як система ООН, держави-члени і громадянське суспільство можуть підтримувати і захищати права людини членів етнічних тюркських громад в Сіньцзяні».
Західні держави і правозахисні групи звинуватили владу Сіньцзяну в утримуванні і тортурах уйгурів в таборах, які Сполучені Штати назвали геноцидом. У січні Вашингтон заборонив імпорт бавовни і помідорів з Сіньцзяну через ці звинувачення.
Пекін відкидає звинувачення і описує табори як центри професійної підготовки по боротьбі з релігійним екстремізмом.
Наприкінці березня китайські користувачі Weibo закликали до бойкоту H & M, а потім Nike, Adidas та інших популярних брендів. Причина – відмова компаній використовувати бавовну, вироблену уйгурами в Сіньцзяні. Після цього магазини H&M зникли з карт додатків у Китаї, а актори, які знімалися в рекламі або були представниками брендів, почали публічно заявляти про розрив контрактів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].