Кількість онлайн-покупок в Україні за рік зросла на 22% – дослідження
Найактивнішими користувачами е-платежів є респонденти з вікових груп 30-39 та 40-54 років

У березні 2021 року вже 62% українських інтернет-користувачів у віці 16-65 років декларували, що сплачували товари та послуги через інтернет. Це на 22% більше в порівнянні з докарантинним початком 2020 року. Ріст відбувся завдяки частці активних «платників в інтернеті» – тих, хто оплачує товари та послуги в інтернеті хоча б раз на місяць: у березні 2020 року їх було 29%, а у 2021 році стало 43%. Про це свідчать результати дослідження Kantar MMІ Україна.
«Розрахунки в інтернеті та безконтактні платежі стають буденністю для українського споживача. Головне, щоб розвиток платіжної інфраструктури в нашій країні не зупинявся», – зауважила керівниця проєкту Kantar MMI Ольга Капустян.
Найактивнішими користувачами е-платежів є респонденти з вікових груп 30-39 та 40-54 років. Їм більш притаманно оплачувати товари та послуги через інтернет, аніж населенню у цілому. Серед цих аудиторій частка «платників в інтернеті» за рік виросла найбільше – з 54% до 71% та з 50% до 70% відповідно.

47% інтернет-користувачів у віці 16-65 років в містах з населенням 50 000+ оплачує товари та послуги телефононом. Серед жителів Києва таких вже 51%. Частка тих, хто платить телефоном кожного місяця, виросла з 25% до 33% (приріст 32%). Серед фінансово активної аудиторії у віці 30-39 років частка тих, хто платить телефоном щонайменше раз на місяць, виросла з 27% до 42%. Також стрімкий ріст безконтактних оплат телефоном за 6 місяців продемонстрували жителі великих міст з населенням 500 тисяч і більше – з 40% до 48%.

Варто зауважити, що нині відсутні непоборні бар’єри до розрахунків в інтернеті для більшості опитаних. 40% тих, хто не здійснював оплати в інтернеті, кажуть, що просто «не було необхідності». Лише 6% опитаних вважають, що це небезпечно.
Раніше повідомлялося, що у Британії 87% покупок здійснюються через інтернет, в Індії – лише 3%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].