Кількість онлайн-покупок в Україні за рік зросла на 22% – дослідження

Кількість онлайн-покупок в Україні за рік зросла на 22% – дослідження

Найактивнішими користувачами е-платежів є респонденти з вікових груп 30-39 та 40-54 років

Кількість онлайн-покупок в Україні за рік зросла на 22% – дослідження
Фото: Kindel Media/Pexels

У березні 2021 року вже 62% українських інтернет-користувачів у віці 16-65 років декларували, що сплачували товари та послуги через інтернет. Це на 22% більше в порівнянні з докарантинним початком 2020 року. Ріст відбувся завдяки частці активних «платників в інтернеті» – тих, хто оплачує товари та послуги в інтернеті хоча б раз на місяць: у березні 2020 року їх було 29%, а у 2021 році стало 43%. Про це свідчать результати дослідження Kantar MMІ Україна.

«Розрахунки в інтернеті та безконтактні платежі стають буденністю для українського споживача. Головне, щоб розвиток платіжної інфраструктури в нашій країні не зупинявся», – зауважила керівниця проєкту Kantar MMI Ольга Капустян.

Найактивнішими користувачами е-платежів є респонденти з вікових груп 30-39 та 40-54 років. Їм більш притаманно оплачувати товари та послуги через інтернет, аніж населенню у цілому. Серед цих аудиторій частка «платників в інтернеті» за рік виросла найбільше – з 54% до 71% та з 50% до 70% відповідно.

Кількість онлайн-покупок в Україні за рік зросла на 22% – дослідження

47% інтернет-користувачів у віці 16-65 років в містах з населенням 50 000+ оплачує товари та послуги телефононом. Серед жителів Києва таких вже 51%. Частка тих, хто платить телефоном кожного місяця, виросла з 25% до 33% (приріст 32%). Серед фінансово активної аудиторії у віці 30-39 років частка тих, хто платить телефоном щонайменше раз на місяць, виросла з 27% до 42%. Також стрімкий ріст безконтактних оплат телефоном за 6 місяців продемонстрували жителі великих міст з населенням 500 тисяч і більше – з 40% до 48%.

Кількість онлайн-покупок в Україні за рік зросла на 22% – дослідження

Варто зауважити, що нині відсутні непоборні бар’єри до розрахунків в інтернеті для більшості опитаних. 40% тих, хто не здійснював оплати в інтернеті, кажуть, що просто «не було необхідності». Лише 6% опитаних вважають, що це небезпечно.

Раніше повідомлялося, що у Британії 87% покупок здійснюються через інтернет, в Індії – лише 3%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло