Виробник Mercedes-Benz і Nokia залагодили багаторічну суперечку щодо ліцензії на 3G і 4G

Виробник Mercedes-Benz і Nokia залагодили багаторічну суперечку щодо ліцензії на 3G і 4G

Судова заборона загрожувала припиненням продажів автомобілів Mercedes

Виробник Mercedes-Benz і Nokia залагодили багаторічну суперечку щодо ліцензії на 3G і 4G
фото DR

Німецька Daimler, що володіє брендом Mercedes-Benz, погодилася платити за ліцензії на технології 3G і 4G безпосередньо фінській Nokia, повідомляє Financial Times, на яку посилається Forbes. Таким чином, завершився тривалий спір між двома компаніями.

Оскільки Daimler відмовилася купувати ліцензії, Nokia подала до неї позови в кілька судів Німеччини. Автовиробник вважав, що Nokia повинна вимагати виплати з постачальників, які виробляють блоки управління, в яких використовуються зазначені технології.

Йдеться, наприклад, про Continental і Bosch. Nokia стверджувала, що запропонувала Daimler справедливу ціну на ліцензії і має право відшкодувати мільярди євро, витрачені на розробку технологій.

У результаті Daimler вирішила врегулювати конфлікт. Фінансові умови домовленості жодна зі сторін не розкрила.

«Ця угода – визначна подія, яка ще раз підтверджує якість нашого патентного портфоліо, внесок досліджень і розробки Nokia в індустрію підключених до мережі автомобілів і можливості для зростання нашої програми автомобільного ліцензування», – заявила FT президент Nokia Technologies Дженні Лукандер. Daimler повідомила газеті, що «вітає» угоду з економічної точки зору і тому, що «уникає тривалих юридичних суперечок».

Судові рішення, прийняті в минулому році, могли змусити Daimler зупинити в Німеччині продаж машин, в яких використовувалися пов’язані з патентами Nokia технології, зазначає FT. Однак фінська компанія вирішила не вносити мільярди євро застави і не добиватися заборони, поки не будуть заслухані апеляції.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло