Антимонопольні органи ЄС взялися за дослідження торгового майданчика Facebook
Соцмережа заявляє, що співпрацюватиме з розслідуванням, щоб показати, що від нього «немає користі»

Антимонопольні органи ЄС почали розслідування торгового майданчика Facebook, щоб з'ясувати, чи порушує найбільша у світі соціальна мережа правила ЄС, використовуючи рекламні дані рекламодавців, щоб конкурувати з ними в тематичній рекламі.
Як повідомляє Reuters, Facebook заявляє, що буде повністю співпрацювати з розслідуваннями як в ЄС, так і Великобританії, «щоб продемонструвати, що вони не приносять користі».
Facebook заявляє, що його «торгова площадка і система знайомств пропонують людям більший вибір, обидва продукти працюють у висококонкурентному середовищі з багатьма великими гравцями».
Нагадаємо: 25 травня Федеральне антимонопольне відомство Німеччини оголосило про початок двох розслідувань щодо корпорації Google.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].