Антимонопольні органи ЄС взялися за дослідження торгового майданчика Facebook

Антимонопольні органи ЄС взялися за дослідження торгового майданчика Facebook

Соцмережа заявляє, що співпрацюватиме з розслідуванням, щоб показати, що від нього «немає користі»

Антимонопольні органи ЄС взялися за дослідження торгового майданчика Facebook
фото www.flickr.com/photos/125207874@N04/14697904421

Антимонопольні органи ЄС почали розслідування торгового майданчика Facebook, щоб з'ясувати, чи порушує найбільша у світі соціальна мережа правила ЄС, використовуючи рекламні дані рекламодавців, щоб конкурувати з ними в тематичній рекламі.

Як повідомляє Reuters, Facebook заявляє, що буде повністю співпрацювати з розслідуваннями як в ЄС, так і Великобританії, «щоб продемонструвати, що вони не приносять користі».

Facebook заявляє, що його «торгова площадка і система знайомств пропонують людям більший вибір, обидва продукти працюють у висококонкурентному середовищі з багатьма великими гравцями».

Нагадаємо:  25 травня Федеральне антимонопольне відомство Німеччини оголосило про початок двох розслідувань щодо корпорації Google.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло