Facebook не братиме комісію з авторів платного контенту до 2023 року

Facebook не братиме комісію з авторів платного контенту до 2023 року

А коли і почне збирати свою частку, вона буде меншою, ніж у Apple зараз, наголосив Цукерберг

Facebook не братиме комісію з авторів платного контенту до 2023 року
Марк Цукерберг
фото www.flickr.com/photos/scobleizer/5179395448

Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг оголосив, що соціальна мережа почекає як мінімум до 2023 року, перш ніж почне збирати частку доходів авторів контенту, які використовують сайт для поширення своєї роботи або просування заходів, пише CNBC.

Зокрема, соцмережа не збирається стягувати частку від будь-яких доходів, отриманих в результаті організації тих чи інших онлайн-заходів, підписок на канали блогерів і з авторів контенту для власного новинного проєкту Facebook.

«Коли ми почнемо збирати частку надходжень, вона буде менше, ніж ті 30%, які беруть Apple і інші компанії», – заявив Цукерберг.

«Ми також запускаємо новий платіжний інтерфейс, щоб творці контенту могли бачити, як збори різних компаній впливають на їх прибуток», – додав він.

Facebook і Apple ведуть давню боротьбу, пік якої припав на початок весни цього року. Тоді Apple оголосила про нову політику конфіденційності, яка може вплинути на рекламний бізнес Facebook.

Нагадаємо: Apple розбурхала індустрію мобільної реклами у квітні, коли в App Store почала діяти нова політика «Прозорість відстеження додатками». Суть в тому, що додатки, будь то програма для iPhone, iPad або Apple TV, тепер повинні запитувати в користувачів дозвіл на отримання доступу до IDFA (унікальний номер пристрою для рекламодавців) для відстеження активності цих користувачів в інших додатках, в тому числі, наприклад, Safari, для збору даних і показу персоналізованої реклами. Розробники очікують втратити дохід від цієї зміни, тому що більшість споживачів, швидше за все, не погодяться на збір їх даних.

Днями і Google вирішила дозволити користувачам мобільного програмного забезпечення Android відмовитися від відстеженнярекламодавцями в їх додатках для смартфонів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті