Starbucks у США зіткнулася з гострою нестачею стаканів і сиропів

Starbucks у США зіткнулася з гострою нестачею стаканів і сиропів

Причиною стало стрімке відновлення попиту після зняття карантинних обмежень

Starbucks у США зіткнулася з гострою нестачею стаканів і сиропів
фото Pixaby

Мережа кав'ярень Starbucks у США зіткнулася з нестачею склянок, сиропів для кави, вівсяного молока та інших продуктів через зростання попиту і повернення до повноцінного обслуговування клієнтів після пандемії, повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається Forbes.

Один з бариста Starbucks розповів виданню, що в кав'ярнях не вистачає товарів першої необхідності, включаючи склянки і кавові сиропи. Його колеги додали, що, крім сиропів, в деяких місцях часто закінчуються тістечка та кришки для стаканів.

Один з інформованих співрозмовників видання зазначив, що компанія призупиняє виробництво ряду менш популярних позицій, щоб зосередитися на тих, що краще продаються.

Співробітники Starbucks заявили, що змушені подавати напої в стаканах різного розміру, коли потрібних немає в доступі. Деякі з них розповіли про скарги клієнтів на те, що їхні улюблені товари закінчилися.

«Через нестачу поставок деякі з ваших фаворитів можуть тимчасово бути відсутніми. Приносимо вибачення за незручності», – написала компанія у своєму додатку цього тижня. Представниця Starbucks повідомила WSJ, що компанія тимчасово відмовилася від вівсяного молока – поки не поповнить запаси. Вона запевнила, що дефіцит деяких товарів має тимчасовий характер і залежить від конкретної кав'ярні і попиту.

Видання відзначає, що в міру зняття обмежень і пожвавлення економіки США в ресторанах і кафе виник дефіцит ряду продуктів, в тому числі кетчупу, приправ і олії для смаження. Starbucks вже відновила більшу частину продажів, які обвалилися під час пандемії, і відкрила обмежене обслуговування клієнтів у більшості своїх кав'ярень в США.

Гендиректор Starbucks Кевін Джонсон у травні повідомив, що компанія планує збільшити кількість посадкових місць у закритих приміщеннях.

Відкриття кав'ярень після пандемії призвело до того, що в деяких районах США їм не вистачає співробітників, розповів один з бариста Starbucks. Одна кав'ярня Starbucks в Вісконсині недавно розмістила оголошення, пропонуючи бариста $200, якщо вони порекомендують когось на роботу з червня до кінця серпня.

За словами глави компанії Кевіна Джонсона, нові заводи, які будує шведський виробник рослинного молока Oatly Group, допоможуть збільшити поставки вівсяного молока в Starbucks.

Нагадаємо, Nestlé запускає в Україні лінійку продуктів Starbucks.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті