Starbucks у США зіткнулася з гострою нестачею стаканів і сиропів
Причиною стало стрімке відновлення попиту після зняття карантинних обмежень

Мережа кав'ярень Starbucks у США зіткнулася з нестачею склянок, сиропів для кави, вівсяного молока та інших продуктів через зростання попиту і повернення до повноцінного обслуговування клієнтів після пандемії, повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається Forbes.
Один з бариста Starbucks розповів виданню, що в кав'ярнях не вистачає товарів першої необхідності, включаючи склянки і кавові сиропи. Його колеги додали, що, крім сиропів, в деяких місцях часто закінчуються тістечка та кришки для стаканів.
Один з інформованих співрозмовників видання зазначив, що компанія призупиняє виробництво ряду менш популярних позицій, щоб зосередитися на тих, що краще продаються.
Співробітники Starbucks заявили, що змушені подавати напої в стаканах різного розміру, коли потрібних немає в доступі. Деякі з них розповіли про скарги клієнтів на те, що їхні улюблені товари закінчилися.
«Через нестачу поставок деякі з ваших фаворитів можуть тимчасово бути відсутніми. Приносимо вибачення за незручності», – написала компанія у своєму додатку цього тижня. Представниця Starbucks повідомила WSJ, що компанія тимчасово відмовилася від вівсяного молока – поки не поповнить запаси. Вона запевнила, що дефіцит деяких товарів має тимчасовий характер і залежить від конкретної кав'ярні і попиту.
Видання відзначає, що в міру зняття обмежень і пожвавлення економіки США в ресторанах і кафе виник дефіцит ряду продуктів, в тому числі кетчупу, приправ і олії для смаження. Starbucks вже відновила більшу частину продажів, які обвалилися під час пандемії, і відкрила обмежене обслуговування клієнтів у більшості своїх кав'ярень в США.
Гендиректор Starbucks Кевін Джонсон у травні повідомив, що компанія планує збільшити кількість посадкових місць у закритих приміщеннях.
Відкриття кав'ярень після пандемії призвело до того, що в деяких районах США їм не вистачає співробітників, розповів один з бариста Starbucks. Одна кав'ярня Starbucks в Вісконсині недавно розмістила оголошення, пропонуючи бариста $200, якщо вони порекомендують когось на роботу з червня до кінця серпня.
За словами глави компанії Кевіна Джонсона, нові заводи, які будує шведський виробник рослинного молока Oatly Group, допоможуть збільшити поставки вівсяного молока в Starbucks.
Нагадаємо, Nestlé запускає в Україні лінійку продуктів Starbucks.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].