Jaguar Land Rover розробляє водневий автомобіль на базі Defender

Jaguar Land Rover розробляє водневий автомобіль на базі Defender

Він стане першим автомобілем бренду з нульовим рівнем викидів

Jaguar Land Rover розробляє водневий автомобіль на базі Defender
фото Jaguar Land Rover

Компанія Jaguar Land Rover готує до випуску водневий автомобіль із нульовими викидами. Випробування прототипу намічені на цей рік. «Проект Зевс», як його називали в Jaguar Land Rover, це частина більш масштабної програми британського холдингу щодо відмови від виробництва автомобілів на викопному паливі з 2025 року, пише HighTech Plus з посиланням на TechCrunch.

 Також компанія заявила про намір добитися вуглецевої нейтральності всього ланцюжка поставок, виробництва і обслуговування до 2039 року.

 «Проект Зевс» частково фінансується урядом. Також партнерами програми виступають AVL, Delta Motorsport, Marelli Automotive Systems і UK Battery Industrialization Center, повідомляє TechCrunch. Мета проекту – допомогти інженерам зрозуміти, як розробляти водневі автомобілі.

JLR пропонує кілька гібридних автомобілів, в тому числі, Defender, але прототип 4 × 4 стане першим автомобілем бренду з нульовою емісією. За словами представників компанії, водневі паливні елементи, що забезпечують більшу щільність енергії і швидку заправку, краще підходять для великих і далекобійних позашляховиків, які, до того ж, часто використовують в екстремальних температурних умовах.

«Ми знаємо, що водень грає важливу роль серед майбутніх силових установок для всієї транспортної індустрії, – заявив Ральф Клаге, глава водневого підрозділу JLR, – і поряд з електромобілями з акумуляторами він пропонує ще одне вуглецево-нейтральне рішення».

Зараз на ринку майже немає автомобілів на водневому паливі, хіба що Toyota Mirai. Почасти причина у відсутності інфраструктури. Однак якщо вірити даним Міжнародного енергетичного агентства і заявам виробників, ситуація може змінитися. Минулого місяця голова ради директорів BMW заявив, що баварський концерн планує випускати з наступного року гібридний позашляховик X5 на паливних елементах, щоправда, невеликими партіями.

Німецький виробник вантажівок Daimler Truck AG і швейцарський автовиробник Volvo Group започаткували програму Cellcentric, спрямовану на просування вантажівок на водневих паливних елементах в Європі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло