Samsung дослідила, скільки відсотків молоді переймаються питанням екологічності в одязі

Samsung дослідила, скільки відсотків молоді переймаються питанням екологічності в одязі

У середньому чотири предмети одягу в гардеробі ніколи не використовуються

Samsung дослідила, скільки відсотків молоді переймаються питанням екологічності в одязі
фото Pixaby

Дослідження, проведене фахівцями з лондонського центру інновацій Samsung KX, показало, що молодь стала відповідальніше ставитися до проблем забруднення навколишнього середовища.

Новий звіт компанії Samsung, підготовлений для тижня моди Graduate Fashion Week, продемонстрував, що більше половини молодих людей готові сказати «ні» швидкій моді, повідомляє РБКз посиланням на Dazed.

Samsung KX виступив спонсором модного показу, який пройшов 12-17 червня. Під керівництвом дизайнера Патріка Макдауелла студенти-модельєри продемонстрували вбрання, зроблені з екологічно чистих матеріалів.

Крім того, Samsung з'ясував, який відсоток молоді готовий відмовитися від швидкої моди на користь повільної або екологічно чистою.

Як виявилося, цифра перевалила за позначку 60%. Більшість молодих людей переглянули своє ставлення до гардеробу через локдаун. У цей період близько 40% респондентів зрозуміли, як мало одягу вони насправді носять.

Дослідження Samsung також показало, що в середньому чотири предмети одягу в гардеробі ніколи не використовуються. У загальних масштабах це дорівнює приблизно 59 млн одиниць непотрібного одягу.

Кожна третя молода людина зізналася, що не знає, з чого почати перехід у світ екологічно чистої моди. 40% виявили бажання отримати вищий рівень освіти, щоб зрозуміти, як екологія і мода можуть взаємодіяти.

На противагу 60% прогресивно налаштованим респондентам 40% заявили, що для них важливіше бути стильним, ніж екологічно відповідальним.

Graduate Fashion Foundation – благодійна організація, яка займається навчанням і працевлаштуванням дизайнерів.

Більше про те, як відомі компанії вливаються в річище корпоративної соціальної відповідальності – в матеріалі «Go global CSR: не приносиш користі суспільству – втратиш клієнтів».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті