В ТОП-3 найдорожчих світових брендів BrandZ Top 100 вперше увійшла Google
Найбільш швидкозростаючим став бренд Tesla, вартість якого злетіла за рік на 275%

Amazon залишився найдорожчим світовим брендом, повідомляється в щорічному звіті BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands. Вартість бренду Amazon збільшилася за минулий рік на 64% і досягла $683,85 млрд, повідомляє FinMarket.
Другий рядок у ренкінгу в цьому році знову зайняла Apple ($612 млрд, зростання на 74%).
На третю позицію піднялася Google, вартість бренду якої підвищилася на 42% і досягла $458 млрд. У результаті на четверте місце опустилася Microsoft (зростання на 26%, до $410,27 млрд).
Наступну сходинку займає китайський інтернет-гігант Tencent, що піднявся на дві сходинки порівняно з минулим роком. Вартість його бренду, куди включені також QQ, WeChat, WeChat Pay, WeSing і інші сервіси компанії, збільшилася на 60% і склала $240,93 млрд.
Бренд Facebook також піднявся в ренкінгу на два місця, подорожчавши за рік на 54% – до $226,74 млрд.
Вони відсунули вниз на сьому і восьму позицію Alibaba (зростання на 29%, до $129,9 млрд) і Visa (підйом на 2%, до $191,285 млрд).
У топ-10 також увійшли McDonald's (підвищення на 20%, до $154,92 млрд) і Mastercard (збільшення на 4%, до $112,88 млрд).
Найбільш швидкозростаючим став бренд Tesla, вартість якого злетіла за рік на 275% – до $43 млрд. Він займає 47-му позицію.
Крім того, більш ніж удвічі зросли показники у ряду китайських компаній: флагмана лікеро-горілчаної промисловості країни Moutai (до $109 млрд, 11-е місце), інтернет-компанії Meituan (до $52 млрд, 34-те місце), сервісу коротких відео TikTok (до $44 млрд, 45-те місце) і торгової платформи Pinduoduo (до $22 млрд, 81-ше місце).
Цього року в ренкінг потрапили 13 нових компаній, включаючи Nvidia (відразу 12-е місце з показником в $105 млрд), Zoom (52-е місце, $37 млрд), Advanced Micro Devices (57-е місце, $33 млрд) і Spotify (99-те місце, $19 млрд).
Загальна вартість 100 брендів, що входять в ренкінг, за рік збільшилася на 42% і перевищила $7 трлн, що є рекордом.
Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається агентством Kantar з 2006 року. При його складанні враховуються фінансові показники компаній і відгуки споживачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].