Китай збільшить споживання природного газу в структурі енергетики до 2035 року – CNPC
КНР розраховує зменшити використання вугілля до 44% до 2030 року і до 8% до 2060 року

Китайська національна нафтова корпорація (CNPC) очікує, що Китай скоротить використання вугілля до 44% в структурі первинної енергії до 2030 року і до 8% до 2060 року, оскільки країна прагне використовувати більше природного газу для досягнення своїх цілей в області зміни клімату. Про це повідомляє Reuters.
Очікується, що Китай, найбільший у світі споживач вугілля, збільшить використання природного газу в структурі своєї первинної енергії до 12% у 2030 році з 8,7% у 2020 році, сказав Чжу Сіншань, старший директор департаменту планування CNPC.
Він додав, що частка природного газу в споживанні енергії, як очікується, «значно» збільшиться з 2030 по 2035 рік.
Як відомо, Китай, найбільший у світі споживач енергії і найбільше джерело викидів парникових газів, що викликають потепління клімату, пообіцяв довести загальні викиди вуглецю до піку до 2030 року і стати вуглецево-нейтральним до 2060 року.
Енергетичний гігант очікує, що вугілля складе 44%, нафта – 18%, природний газ – 12%, а невикопне паливо складе 26% від загального енергобалансу у 2030 році.
За оцінками, на 2060 рік вугілля складе 8%, нафта – 6%, природний газ – 11% і невикопне паливо – 75% від загального енергобалансу.
Китай знизив частку використання вугілля в структурі первинної енергії до 56,8% у 2020 році з приблизно 68% на початку попереднього десятиліття і очікує, що ця частка впаде до менш як 56% у 2021 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].