Rozetka планує вийти на ринок Узбекистану
Компанія зареєструвала в Узбекистані свій логотип і товарний знак

Український інтернет-магазин Rozetka.ua збирається вийти на ринок Узбекистану. Про це повідомляє місцеве інтернет-видання Kapital.uz.
Компанія зареєструвала в Узбекистані свій логотип і товарний знак РОЗЕТКА ЛІМІТЕД, а також його транслітерацію ROZETKA LIMITED.


Нагадаємо: восени 2019 року Rozetka вийшла на ринок Молдови. До цього компанія працювала тільки в Україні.
Раніше повідомлялося, що Rozetka-EVO інвестували в бразильську дочку маркетплейса Shafa.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].