Rozetka-EVO інвестували в бразильську дочку маркетплейса Shafa

Rozetka-EVO інвестували в бразильську дочку маркетплейса Shafa

Розвитком сервісу займеться українська команда

Rozetka-EVO інвестували в бразильську дочку маркетплейса Shafa
Фото: Polina Tankilevitch/Pexels

Об'єднана компанія Rozetka-EVO інвестувала в маркетплейс для покупки та продажу речей shafa.com.br в Бразилії. Сума угоди не розголошується. Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на представників компанії.

Shafa.com.br запустили творці української shafa.ua, після її продажу компанії EVO у 2018 році. Зараз у бразильського маркетплейса 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів. Товарообіг щорічно подвоюється.

«Е-комерс Бразилії з щорічним оборотом понад $20 млрд входить в топ-10 найбільших у світі та швидко росте. Shafa – один з найбільших і швидкозростаючих маркетплейсов України. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проєкту на новий ринок і побудувати проривний і затребуваний продукт», – сказав CEO компанії EVO Микола Палієнко.

Розвитком shafa.com.br продовжить займатися нинішня команда під керівництвом Антона Єрмоленко. EVO допоможе технологіями та експертизою.

«Бразилія – абсолютно новий для нас ринок і це серйозний виклик. Ми багато вкладаємо у розвиток підприємництва та побудову маркетплейсів тут, в Україні. Упевнений, цей досвід допоможе нам будувати значущі проєкти й далеко за її межами», – прокоментував угоду засновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Раніше Mind розповідав, як трансформуються маркетплейси у 2021 році і які ніші варто розглядати на перспективу.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло