Rozetka-EVO інвестували в бразильську дочку маркетплейса Shafa
Розвитком сервісу займеться українська команда

Об'єднана компанія Rozetka-EVO інвестувала в маркетплейс для покупки та продажу речей shafa.com.br в Бразилії. Сума угоди не розголошується. Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на представників компанії.
Shafa.com.br запустили творці української shafa.ua, після її продажу компанії EVO у 2018 році. Зараз у бразильського маркетплейса 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів. Товарообіг щорічно подвоюється.
«Е-комерс Бразилії з щорічним оборотом понад $20 млрд входить в топ-10 найбільших у світі та швидко росте. Shafa – один з найбільших і швидкозростаючих маркетплейсов України. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проєкту на новий ринок і побудувати проривний і затребуваний продукт», – сказав CEO компанії EVO Микола Палієнко.
Розвитком shafa.com.br продовжить займатися нинішня команда під керівництвом Антона Єрмоленко. EVO допоможе технологіями та експертизою.
«Бразилія – абсолютно новий для нас ринок і це серйозний виклик. Ми багато вкладаємо у розвиток підприємництва та побудову маркетплейсів тут, в Україні. Упевнений, цей досвід допоможе нам будувати значущі проєкти й далеко за її межами», – прокоментував угоду засновник Rozetka Владислав Чечоткін.
Раніше Mind розповідав, як трансформуються маркетплейси у 2021 році і які ніші варто розглядати на перспективу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].