Nike отримала рекордний квартальний прибуток завдяки продажам у Китаї
Компанія пішла на мирову з китайською владою

Компанія Nike представила звітність за четвертий квартал і весь фінансовий 2021 рік, що закінчився в кінці травня. Виручка компанії за квартал виявилася рекордною, склавши $12,3 млрд. Вона виросла майже вдвічі в порівнянні з тим же кварталом минулого року і на 21% в порівнянні з 2019 роком, передає Коммерсант.
Чистий прибуток Nike склав $1,5 млрд проти збитку $790 млн роком раніше. За рік загалом виручка Nike виросла на 19%, до $44,5 млрд, а чистий прибуток – на 126%, до $5,7 млрд.
Рекордні результати четвертого кварталу пов'язані з відкладеним через пандемію попитом на спортивний одяг в США і поверненням покупців в офлайн-магазини, а також хорошими результатами в Китаї.
Продажі там за квартал зросли на 17%, до $1,9 млрд, незважаючи на очікування зниження попиту через заклики до бойкоту товарів Nike.
Такі заклики лунали через заяву компанії про те, що вона не буде використовувати для виробництва своєї продукції бавовна і пряжу з Синьцзян-Уйгурського автономного району. У четвер Nike спробувала ще більше мінімізувати можливі проблеми бренду в Китаї, заявивши, що «Nike – це бренд Китаю і для Китаю».
Результати Nike і за рік, і за квартал перевищили очікування аналітиків, тому акції компанії після публікації звітності виросли на 12%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].