PepsiCo в Україні запустила в продаж перший напій в упаковці rPET
Зміни упаковки почалися з Lipton Ice Tea

У червні 2021 компанія PepsiCo в Україні почала продаж прохолодних напоїв Lipton Ice Tea в інноваційній упаковці, зробленої з вторинного та придатного для подальшої переробки й використання в харчовій галузі пластика – rPET. Пляшки rPET марковані спеціальним значком на етикетці. За прогнозами компанії, використання упаковки rPET для напоїв Lipton Ice Tea дозволить вже у 2021 році скоротити на 9% обсяг непридатного для повторного використання пластику PET від упаковки напоїв.
Зміни упаковки почалися з продукції Lipton Ice Tea в пляшках місткістю 0,5 л і 1 л та будуть поступово поширені на інші напої в портфелі PepsiCo в Україні, – повідомили Mind у відділі зв'язків з громадськістю компанії.
«Впроваджуючи rPET-упаковку в Україні, PepsiCo робить важливий крок на шляху до створення майбутнього, заснованого на економіці замкненого циклу, в якому пластик ніколи не буде потрапляти у відходи. На практиці це означає, що ми повинні переробляти та повторно застосовувати всі використовувані нами пакувальні матеріали. Це не тільки скоротить відходи, але й знизить викиди вуглецю при виробництві пакувальних матеріалів», – зазначає генеральний директор PepsiCo в Україні Олександр Кисельов.
Цей крок є частиною глобального плану дій PepsiCo, спрямованого на мінімізацію впливу бізнесу компанії на навколишнє середовище. Для досягнення поставленої мети – 0% викидів парникових газів до 2040 року – компанія, зокрема, спрямує зусилля на збільшення частки вторинного пластику в упаковці своєї продукції.
Нагадаємо, rPET-упаковка може витримувати кілька циклів переробки для повторного використання в харчовій галузі.
PepsiCo веде активну роботу для того, щоб сприяти переходу України до економіки замкненого циклу. Зокрема, разом з іншими компаніями, PepsiCo має намір створити в Україні організацію розширеної відповідальності виробників з метою впровадження в нашій країні європейської моделі управління відходами упаковки. Також в партнерстві з недержавними організаціями PepsiCo організовує та підтримує екологічні ініціативи, спрямовані на популяризацію ідеї відповідального ставлення до відходів, впровадження практики сортування відходів для їхньої подальшої ефективної переробки.
У 2020 році обсяг продажів PepsiCo склав понад $70 млрд завдяки збалансованому портфоліо, включаючи продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти та каші), Tropicana (соки) і SodaStream (апарати для домашнього виробництва газованих напоїв). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування та напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.
PepsiCo, чий торішній обсяг продажів склав понад $70 млрд, прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». В Україні компанія PepsiСo представлена ТОВ «Сандора» та ЗАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», які випускають соки «Сандора», «Садочок», «Сандорик», газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питну воду «Аква мінералі», снеки Lay's, Cheetos і «Хрусteam», а також молочку «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька» та дитяче харчування «Агуша».