PepsiCo в Україні запустила в продаж перший напій в упаковці rPET
Зміни упаковки почалися з Lipton Ice Tea

У червні 2021 компанія PepsiCo в Україні почала продаж прохолодних напоїв Lipton Ice Tea в інноваційній упаковці, зробленої з вторинного та придатного для подальшої переробки й використання в харчовій галузі пластика – rPET. Пляшки rPET марковані спеціальним значком на етикетці. За прогнозами компанії, використання упаковки rPET для напоїв Lipton Ice Tea дозволить вже у 2021 році скоротити на 9% обсяг непридатного для повторного використання пластику PET від упаковки напоїв.
Зміни упаковки почалися з продукції Lipton Ice Tea в пляшках місткістю 0,5 л і 1 л та будуть поступово поширені на інші напої в портфелі PepsiCo в Україні, – повідомили Mind у відділі зв'язків з громадськістю компанії.
«Впроваджуючи rPET-упаковку в Україні, PepsiCo робить важливий крок на шляху до створення майбутнього, заснованого на економіці замкненого циклу, в якому пластик ніколи не буде потрапляти у відходи. На практиці це означає, що ми повинні переробляти та повторно застосовувати всі використовувані нами пакувальні матеріали. Це не тільки скоротить відходи, але й знизить викиди вуглецю при виробництві пакувальних матеріалів», – зазначає генеральний директор PepsiCo в Україні Олександр Кисельов.
Цей крок є частиною глобального плану дій PepsiCo, спрямованого на мінімізацію впливу бізнесу компанії на навколишнє середовище. Для досягнення поставленої мети – 0% викидів парникових газів до 2040 року – компанія, зокрема, спрямує зусилля на збільшення частки вторинного пластику в упаковці своєї продукції.
Нагадаємо, rPET-упаковка може витримувати кілька циклів переробки для повторного використання в харчовій галузі.
PepsiCo веде активну роботу для того, щоб сприяти переходу України до економіки замкненого циклу. Зокрема, разом з іншими компаніями, PepsiCo має намір створити в Україні організацію розширеної відповідальності виробників з метою впровадження в нашій країні європейської моделі управління відходами упаковки. Також в партнерстві з недержавними організаціями PepsiCo організовує та підтримує екологічні ініціативи, спрямовані на популяризацію ідеї відповідального ставлення до відходів, впровадження практики сортування відходів для їхньої подальшої ефективної переробки.
У 2020 році обсяг продажів PepsiCo склав понад $70 млрд завдяки збалансованому портфоліо, включаючи продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти та каші), Tropicana (соки) і SodaStream (апарати для домашнього виробництва газованих напоїв). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування та напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.
PepsiCo, чий торішній обсяг продажів склав понад $70 млрд, прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». В Україні компанія PepsiСo представлена ТОВ «Сандора» та ЗАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», які випускають соки «Сандора», «Садочок», «Сандорик», газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питну воду «Аква мінералі», снеки Lay's, Cheetos і «Хрусteam», а також молочку «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька» та дитяче харчування «Агуша».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].