Китай представив потяг на магнітній підвісці зі швидкістю 600 км/год - ЗМІ

Китай представив потяг на магнітній підвісці зі швидкістю 600 км/год - ЗМІ

На цьому потязі з Пекіну до Шанхаю можна дістатись за 2,5 години, тоді як на літаку – за 3 години

Китай представив потяг на магнітній підвісці зі швидкістю 600 км/год - ЗМІ
фото www.news.cn

Китай представив у вівторок поїзд на магнітній підвісці (маглев), здатний розвивати швидкість до 600 км/год. Про це повідомили китайські державні ЗМІ, передає Reuters.

Потяг, розроблений в Китаї і вироблений в прибережному місті Циндао, стане найшвидшим наземним транспортним засобом у світі.

Використовуючи електромагнітну силу, поїзд на магнітній підвісці «левітує» над рейкою без контакту між самим поїздом і рейкою.

«Поїзд використовує електромагніти, щоб підвішуватись над рейками, і, оскільки немає тертя від контакту з залізничними лініями, поїзд може рухатися тихо і плавно», – сказав Лян Цзяньін, заступник генерального директора і головний інженер корпорації  China Railway Rolling Stock Corporation.

Видання зазначає, що Китай використовує цю технологію майже два десятиліття в дуже обмеженому масштабі. У Шанхаї є коротка лінія магнітної підвіски, що йде від одного з аеропортів до міста. Хоча в Китаї ще немає міжміських або міжпровінційних ліній, деякі міста, включаючи Шанхай і Ченду, почали проводити дослідження.

При швидкості 600 км/год дорога з Пекіна до Шанхаю на цьому поїзді займе всього 2,5 години – це подорож довжиною понад 1000 км (620 миль). Для порівняння, поїздка займе 3 години на літаку і 5,5 годин на швидкісному поїзді.

Нагадаємо: презентація прототипу високошвидкісного поїзда на магнітній подушці, що використовує технологію HTS (високотемпературні надпровідники) відбулась у січні цього року у китайському місті Ченду.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло