Співробітники Tesla зобов’язані шукати в мережі пости з негативом про компанію й Ілона Маска

Співробітники Tesla зобов’язані шукати в мережі пости з негативом про компанію й Ілона Маска

«Єдине, до чого прислухається ця компанія, - це настрої в соцмережах»

Співробітники Tesla зобов’язані шукати в мережі пости з негативом про компанію й Ілона Маска
фото Shutterstock

Співробітникам Tesla Energy, підрозділу компанії Tesla, який займається виробництвом сонячних батарей, ставили завдання шукати в соцмережах скарги клієнтів і просити їх видаляти публікації. Про це двоє колишніх працівників компанії розповіли виданню Insider, на яке посилається Forbes.

За словами одного з них, вишукуванням негативних постів займалася команда з більш ніж 20 осіб. Ще дев'ять співробітників підрозділу займалися тим, що шукали коментарі, присвячені главі Tesla Ілону Маску.

Як зазначає видання, описані обов'язки перегукуються з вакансією, розміщеною раніше на сайті Tesla. Згідно з оголошенням, компанія шукала «фахівця клієнтської підтримки», в завдання якого входило б вирішення проблем, пов'язаних з «ескалацією в соціальних мережах», спрямованими проти Маска. Першим на вакансію звернув увагу журналіст Джей Боллер. Tesla пізніше скоригувала оголошення, а потім видалила його.

Колишній менеджер Tesla Energy в розмові з Insider розповів, що співробітники шукали будь-які скарги, пов'язані «з Tesla, з енергією і з Ілоном».

«В основному вони просто шукали [пости за хештегом] #TeslaEnergy і #Elon», – зазначив він. Обидва колишні співробітники розповіли, що їх просили не тільки з'ясувати причину невдоволення клієнта, а й просити видалити негативний пост.

Співрозмовник видання також розповів, що хоча він не входив ні в одну з команд по роботі зі скаргами в соцмережах, його також змушували шукати незадоволених клієнтів в інтернеті в «вільний час». Оскільки «простоїв» у його роботі майже не було, йому доводилося шукати негативні пости під час перерв.

При цьому, як зазначив колишній менеджер Tesla Energy, на гнівні коментарі в компанії реагували швидше, ніж на звичайні скарги. Один із клієнтів компанії в розмові з Insider підтвердив, що фахівець підтримки одного разу порадив йому «піти поскаржитися в Twitter і Facebook», тому що «єдине, до чого прислухається ця компанія, – це настрої в соцмережах».

Нагадаємо, Forbes склав рейтинг невиконаних обіцянок Ілона Маска за 5 років.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті