«Дарниця» реалізує стратегію розвитку виробництва до 2030 року
Новини компаній

«Дарниця» реалізує стратегію розвитку виробництва до 2030 року

Окрім системних інвестицій в модернізацію стратегія включає філософію безперервного вдосконалення процесів та залучення усіх співробітників для максимальної орієнтації на інтереси і потреби споживачів

«Дарниця» реалізує стратегію розвитку виробництва до 2030 року
фото: darnitsa.ua

В рамках реалізації філософії постійного вдосконалення фармацевтична компанія «Дарниця» перейшла до другого етапу впровадження проєктів з покращення виробничих процесів. В рамках реалізованих проєктів компанія досягла середньорічного скорочення часу на виконання операцій з переналагодження обладнання на 32,2%. Про це повідомляється на сайті компанії.

Дмитро Шимків, голова ради директорів Darnitsa Group:

«Розробляючи проєкти з удосконалення виробництва ми, насамперед, фокусуємося на операціях і процесах, що додають цінності для споживача. В 2020 році ми спрямували 180,5 млн гривень капітальних інвестицій на модернізацію виробництва і забезпечення його відповідності вимогам міжнародних стандартів, підтримку високої якості при мінімальних витратах ресурсів, скорочення терміну створення продукції. Особливу увагу ми приділили організації поставок та забезпеченню попиту на медикаменти не залежно від турбулентності зовнішнього середовища».

Стратегія розвитку виробництва «Дарниці» розрахована до 2030 року і окрім системних інвестицій в модернізацію включає філософію безперервного вдосконалення процесів та залучення усіх співробітників для максимальної орієнтації на інтереси і потреби споживачів.

Зокрема, для підвищення ефективності виробничих процесів в компанії застосовуються інструменти SMED (Single-Minute Exchange of Dies). В 2020 році завершено вісім таких проєктів, середнє скорочення часу операцій у виробничих підрозділах, де були реалізовані проєкти з переналагодження, склало 24,4%. Протягом шести місяців 2021 року завершено п’ять проєктів, які скоротили тривалість переналагоджень в середньому на 32,2%. З початку реалізації програми SMED загальний час виконання операцій з переналагодження по компанії скорочено на 1,7%.

Також в 2020 році проведене масштабне навчання з реалізації Kaizen-проєктів, закінчується впровадження проєктів, направлених на вдосконалення процесу управління якістю, підвищення операційної ефективності та економію ресурсів. 

Про «Дарницю»:

Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології і болю.

Бенефіціари компанії – родина Загорій.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті