Льюїс Хемілтон, Роджер Федерер і Questlove інвестують в рослинний бренд NotCo
Чилійський бренд рослинних продуктів харчування отримав серйозні інвестиції від зірок

Чилійська компанія з виробництва харчових продуктів NotCo, яка виробляє рослинні альтернативи продуктам харчування тваринного походження, отримала серйозну підтримку від знаменитостей. Спортсмени Льюїс Хемілтон, Роджер Федерер і музикант Questlove підписали контракт на інвестиції в бренд, пише Live Kindly.
Рослинний бренд NotCo був заснований в 2015 році, залучивши $235 млн в рамках фінансування серії D. В результаті раунду фінансування, проведеного інвестиційною компанією Tiger Global Management, вартість компанії склала $1,5 млрд. На сьогодні компанія NotCo зібрала понад $350 млн.
Компанія виробляє безліч продуктів на рослинній основі, включаючи NotMilk, NotIceCream, NotMayo, NotMeat і NotBurger.
NotCo дебютувала в США восени 2020 року. Вона запустила рослинне молоко NotMilk зі зниженим вмістом жиру в великих роздрібних мережах, таких як Whole Foods Market і Sprouts. Бренд також співпрацював з гігантами швидкого харчування Burger King і Papa John's в Чилі.
Цікаво, що за виробництво ряду веганських продуктів NotCo відповідає робот – бренд використовує програмне забезпечення штучного інтелекту (АІ) під назвою «Giuseppe».
Алгоритми Giuseppe здатні аналізувати рослинну їжу на молекулярному рівні. Потім робот зможе краще визначити, які інгредієнти ідеально підходять для створення веганських версій продуктів.
Засновник і генеральний директор NotCo Матіас Мучнік заявив: «Наш запатентований АІ дає нам значну конкурентну перевагу завдяки швидкості і точності, з якою ми можемо розробляти і виводити на ринок нові продукти».
Льюїс Хемілтон, Роджер Федерер і Questlove – не єдині знаменитості, що інвестують в NotCo.
Бренд уже підтримав засновник Amazon Джефф Безос. У 2019 інвестиційна група бізнес-магната Bezos Expeditions разом з інвестиційною фірмою The Craftory інвестували в компанію $30 млн.
За словами Мучніка, отримані в новому раунді фінансування кошти будуть використані для відкриття ринків у Канаді і Мексиці. Компанія також збільшить свою ринкову частку в США і Чилі. Наступного року компанія планує розширити свою діяльність в Європі та Азії.
NotCo також розширить свій асортимент, додавши такі продукти, як «морепродукти» і «курка» на рослинній основі.
Мучник пояснив: «Ми спостерігаємо таку динаміку: 60% тих, хто вже перейшов на рослинну їжу, незадоволені смаком, а 30% тих, хто п'є коров'яче молоко, готові від нього відмовитися, якщо з'явиться аналогічна за смаком альтернатива. Наша технологія заснована на штучному інтелекті, тому ми можемо створювати продукти швидше і краще. Існує 300 000 видів рослин, і ми досі не знаємо, на що здатні 99% із них».
Тим часом у Швеції з'явилося «картопляне молоко» – напій не лише поживний, а й дуже економний і екологічний у виробництві.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].