Ціна ранкової чашки кави продовжує зростати: чого далі чекати споживачам

Ціна ранкової чашки кави продовжує зростати: чого далі чекати споживачам

Посуха і заморозки знизили врожайність у Бразилії, найбільшому виробнику кави у світі

Ціна ранкової чашки кави продовжує зростати: чого далі чекати споживачам
фото www.flickr.com/photos/turatti/10145153253

Ціни на каву продовжують рости, однак, як пише Bloomberg, здається, це нікого не хвилює.

Ціни на каву сорту арабіка виросли на 50% за останні 12 місяців, досягнувши семирічного максимуму в липні після того, як посуха і заморозки пошкодили врожай в Бразилії. Це ралі відбувається на тлі того, що високі фрахтові витрати і брак морських контейнерів продовжують розхитувати глобальні ланцюжки поставок, знижуючи маржу і посилюючи побоювання з приводу інфляції.

Багато підприємств, орієнтовані на споживачів, стикаються з серйозним вибором: підвищити ціни або перейти на дешевші сорти кави.

Між тим, аналітики переконані, що навіть зростання цін не відштовхне любителів кави і загальне споживання не знизиться.

Цей напій є «такою ключовою частиною повсякденного розпорядку (споживачів – ред.), що буде потрібно багато часу, щоб змінити їх кавові звички», – сказав Даррен Сейфер, аналітик харчової промисловості дослідницької компанії NPD Group. Він додав, що покупці «звикли» до нестійких цін.

Очікується, що цього року світове споживання кави виросте до 168,8 млн 60-кілограмових мішків, за даними Rabobank International, в порівнянні з 164,8 млн мішків в попередньому періоді.

За прогнозами Starbucks Corp, світовий ринок кави складатиме «понад $400 млрд» через три роки. Споживання, як пояснює компанія, виросте завдяки збільшенню доходів і розвитку культури кафе в Китаї, Індії та Індонезії.

Генеральний директор Nestle Марк Шнайдер сказав, що «преміалізація і вища ціна» дають виробнику Nespresso і Nescafe можливість вибору. «У разі необхідності ми піднімемо ціни», – додав він.

Для таких компаній, як Starbucks, кавові зерна являють собою невелику частину загальних витрат у порівнянні з оплатою праці та орендної плати. Проте, найбільша у світі мережа кафе заявляє, що вже відчуває інфляційний тиск.

«Ціноутворення стане одним з багатьох важелів, які ми використовуємо для компенсації цих зустрічних вітрів», – заявила компанія.

Нагадаємо: наприкінці липня полярна повітряна маса принесла в Бразилію незвично холодну погоду, подекуди зі снігом. Низькі температури поставили під загрозу посіви кави, кукурудзи, цукрової тростини і апельсинів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло